Cea mai mare parte a câștigurilor din cele 115 milioane de dolari ale lui Beyonce au fost generate de cel mai recent turneu mondial al său, lucru care a făcut ca, anul acesta, cântăreața americană să se claseze în fruntea topului celor mai bine plătite femei din muzică, după ce, în 2013, ocupase poziția a patra.
„Beyonce a susținut 95 de concerte în perioada luată de noi în calcul, care i-au adus, în medie, 2,4 milioane de dolari per oraș”, potrivit Forbes, care a citat date oferite de revista Pollstar.
Albumul „Beyonce” lansat în decembrie anul trecut și contractele de publicitate i-au crescut veniturile, asigurându-i cântăreței în vârstă de 33 de ani poziția fruntașă.
Locul al doilea în acest top i-a revenit cântăreței Taylor Swift, în vârstă de 24 de ani, cu venituri estimate la 64 de milioane de dolari. În 2013, Swift a ocupat locul întâi al topului Forbes.
Poziția a treia a clasamentului a fost ocupată de Pink, cântăreața în vârstă de 35 de ani obținând în 2014 venituri estimate la 52 de milioane de dolari.
Rihanna, cu venituri estimate la 48 de milioane de dolari s-a clasat pe locul al patrulea, iar locul al cincilea i-a revenit cântăreței Katy Perry, cu venituri de 40 de milioane de dolari.
Jennifer Lopez s-a clasat pe poziția a șasea în topul întocmit de Forbes, cu venituri de 37 de milioane de dolari, Miley Cyrus și Celine Dion sunt la egalitate, pe locul al șaptelea, cu venituri estimate la 36 de milioane de dolari fiecare, în timp ce Lady Gaga ocupă locul al nouălea, cu venituri de 33 de milioane de dolari, după ce anul trecut ocupase poziția a doua.
Topul Forbes al celor mai bine plătite femei din industria muzicală în 2014 este completat de Britney Spears, pe poziția a zecea, cu venituri de 20 de milioane de dolari.
În 2013, locul întâi al clasamentului a fost ocupat de Madonna, cântăreața în vârstă de 56 de ani nereușind, însă, în 2014, să intre în Top 10.
Forbes a realizat clasamentul după estimarea veniturilor înainte de plata taxelor, pe o perioadă de 12 luni, între iunie 2013 și iunie 2014, bazându-se pe vânzările de discuri, de bilete pentru concerte, de produse oferite fanilor în timpul turneelor, dar și în urma unor interviuri cu organizatorii de show-uri, avocații și managerii artistelor.
De asemenea, Forbes a folosit informații oferite de Pollstar, RIAA (Recording Industry Association of America, n.r.) și de compania Nielsen SoundScan.