Cercetătorii de la Georgia Institute of Technology, SUA, au realizat un studiu ale cărui rezultate au menirea de a-i ajuta pe utilizatorii Twitter să își crească numărul persoanelor care le urmăresc activitatea pe această rețea de socializare.
Potrivit Daily Mail, specialiștii au stabilit că internauții care postează mesaje pozitive, ușor de citit sau care conțin noutăți sau informații factuale, au de 30 de ori mai mulți fani decât aceia care critică în permanență sau preferă să scrie despre ei.
Astfel, chiar dacă anterior se credea că este mai important ca utilizatorii să „urmărescă” și să fie „urmăriți” de vedete, studiul realizat de americani a demonstrat că, în realitate, conținutul mesajelor are impactul cel mai mare asupra numărului de fani.
În plus, s-a constatat și că persoanele care folosesc prea multe hashtag-uri sunt mai puțin atrăgătoare pentru noii utilizatori sau pentru potențialii fani.
Pentru a ajunge la aceste concluzii, cercetătorii au analizat 500.000 de mesaje postate pe Twitter de peste 500 de utilizatori, pe durata a 15 luni.
„Examinând factori multipli care influențează formarea sau dizolvarea relațiilor pe Twitter, am descoperit informații care ar putea fi de ajutor persoanelor preocupate de tehnologie să construiască instrumente care să îi ajute pe utilizatori să-și crească audiența”, a explicat prof. Eric Gilbert.