Trupa AC/DC și-a lansat propriul brand de bere
Trupa rock australiană AC/DC și-a lansat propriul brand de bere, intitulat „AC/DC Premium Lager Beer”, informează blabbermouth.net.
Formația australiană și-a lansat propria gamă de vinuri în Australia în 2011. Acele sortimente de vinuri au avut un succes atât de mare, încât trupa australiană a decis să le lanseze și la nivel mondial, în 2012. Pentru primăvara anului 2013, AC/DC le-a pregătit fanilor săi o nouă surpriză: un brand de bere care poartă numele trupei.
Noul brand, „AC/DC Premium Lager Beer”, este o bere autentică germană și are o concentrație de alcool de 5%.
„Noua bere îți dă foc la limbă precum TNT-ul, are gustul unei beri adevărate și este produsă în conformitate cu Manifestul Rock’n’Roll din 1973 și cu Legea purității germane din 1516”, se afirmă în comunicatul postat pe site-ul oficial al noului brand, www.ACDC-Beer.com.
Alte trupe rock – Kiss, Motorhead, Whitesnake, Slayer și Warrant – și-au lansat propriile branduri de băuturi alcoolice, iar printre vedetele de la Hollywood care au avut aceeași idee se numără cântăreața Fergie – solista grupului Black Eyed Peas – și actrița Drew Barrymore.
Trupa de hard rock AC/DC a fost înființată la Sydney în 1973 și este formată din Brian Johnson (voce), Angus Young (chitară solo), Malcolm Young (chitară ritmică), Cliff Williams (bas) și Phil Rudd (baterie).
Trupa AC/DC a susținut, pe 16 mai 2010, un concert la București, unde au participat aproximativ 60.000 de spectatori. Trupa australiană a adus în Capitală show-ul „Black Ice”, care promovează cel de-al 15-lea material de studio al ei, lansat în octombrie 2008. Turneul, primul după „Stiff Upper Lip”, susținut de AC/DC în 2000/2001, a avut zeci de concerte sold out în întreaga lume.
Într-o carieră de patru decenii, formația australiană a lansat numeroase piese de succes precum „Back in Black”, „Big Jack”, „Thunderstruck”, „Black Ice”, „You Shook Me All Night Long”, „Let There Be Rock”, „Highway to Hell” și „For Those About to Rock (We Salute You)”, iar albumele sale s-au vândut în peste 200 de milioane de copii pe plan mondial.