Formația Vunk a fost răsplătită recent cu diploma de excelență pentru campania „Vunk în Orașul Minunilor”, în cadrul Galei PR Awards. Astfel, formația a devenit primul reprezentant al industriei muzicale românești căruia îi este recunoscută munca în campaniile creative de comunicare, alături de marile agenții de publicitate.
Campania grupului Vunk, care a promovat cel mai mare concert al trupei, susținut pe 3 octombrie, la Sala Polivalentă din București, a fost nominalizată de juriul internațional al Romanian PR Awards la două categorii: Digital PR și Events.
„Suntem extrem de bucuroși și mândri că profesioniștii din domeniul de comunicare au fost impresionați de campania noastră”, a spus Cornel Ilie, liderul formației.
„Este o premieră pentru piața muzicală din România și o încurajare pentru noi de a continua să fim creativi și inovatori în felul în care facem muzica și o transmitem publicului. Aseară, Vunk a stat alături de cele mai importante nume din publicitate și este o recunoaștere foarte importantă pentru noi, fiind cea mai avizată competiție pentru acest domeniu. Le mulțumim că ne-au primit în lumea lor cu așa mare deschidere și că ne-au încurajat prin premiul oferit”, a adăugat artistul.
Campania „Vunk în Orașul Minunilor” s-a desfășurat pe durata a patru luni, având la momentul concertului o comunitate virtuală de peste 10.000 de persoane, se arată într-un comunicat remis gândul.
Mai multe detalii despre campania „Orașul Minunilor” sunt disponibile aici.