Prima pagină » Magazin » Turbo Xtra HD, o nouă televiziune din portofoliul Discovery, lansată în România

Turbo Xtra HD, o nouă televiziune din portofoliul Discovery, lansată în România

Turbo Xtra HD, o nouă televiziune din portofoliul Discovery, lansată în România
Discovery Networks își extinde portofoliul de canale HD în România prin lansarea televiziunii Turbo Xtra HD, disponibilă în premieră pe Orange TV, începând din 2 iulie, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Discovery Networks își extinde portofoliul de canale HD în România prin lansarea televiziunii Turbo Xtra HD, disponibilă în premieră pe Orange TV, începând din 2 iulie, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Tot începând de marți, televiziunea Discovery Science HD este disponibilă abonaților Orange TV și iNES IPTV.

Turbo Xtra HD și Discovery Science HD sunt subtitrate în limba română. În prezent, portofoliul local de televiziuni HD al Discovery mai include Discovery HD Showcase și Animal Planet HD.

„Este evident că există cerere pe piața din România pentru conținut de calitate în format HD, iar canalele care oferă documentare se numără printre cele mai apreciate în acest context. Decizia de a lansa Discovery Turbo Xtra HD și Discovery Science HD este o nouă dovadă a angajamentului nostru față de această piață, răspunzând în același timp cererii telespectatorilor și partenerilor noștri, care își doresc conținut de cea mai bună calitate”, a declarat Katarzyna Kieli, președintele Discovery Networks Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa.

Discovery Turbo Xtra HD este o televiziune premium care se adresează pasionaților de mașini, dezvăluindu-le culisele industriei auto și cele mai importante inovații din domeniu. Telespectatorii pot urmări unele dintre cele mai dinamice programe din portofoliul Discovery despre industria auto și inginerie, tehnologie și gadget-uri, grupate în seri tematice. Astfel, luni și marți, telespectatorii pot afla informații despre cele mai noi gadget-uri, miercuri pot urmări competiții de construit mașini, joia este dedicată transformărilor spectaculoase ale unor rable în supermașini, iar vinerea – cunoștințelor cu informații despre cele mai tari realizări tehnologice în domeniu.

Grila de programe a televiziunii include emisiuni precum „Heartland Thunder”, povestea a patru prieteni care împărtășesc aceeași pasiune pentru cursele de dirt-track. Telespectatorii pot face cunoștință cu Tim Karrick, Justin Boney, Tom Charles și fiul acestuia, Dan Charles, care sunt motivați de emoția și entuziasmul competiției. Pe lângă timpul pe care și-l impart între muncă și familie, cei patru petrec ore îndelungate modificându-și motoarele mașinilor și refăcându-le caroseria.

O altă emisiune este „Twist the Throttle”, care prezintă motociclete produse de cei mai mari fabricanți din lume, dar și personalități din lumea motoarelor, cum ar fi Kevin Schwantz, Mat Mladin și Massimo Tamburini.

Alte emisiuni difuzate de Turbo Xtra HD sunt „Tech Toys 360”, care invită publicul să exploreze ultima generație de gadget-uri și vehicule revoluționare și să îi cunoască pe inventatorii lor, „Biker Build-Off”, în care doi constructori de motociclete la comandă se întrec pentru a crea motoare unicat.

Pe de altă parte, Discovery Science HD prezintă cele mai interesante aspecte din diverse domenii ale științei și tehnologiei, în format de înaltă definiție. Televiziunea își aduce telespectatorii mai aproape de cele mai originale experimente științifice și cele mai importante noutăți din domeniu, prezintă direcții interesante de cercetare și în același timp își delectează publicul cu cele mai noi gadget-uri.

Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) face parte din una dintre cele mai importante companii din lume în domeniul programelor non-ficțiune, Discovery Communications.

Discovery Networks CEEMEA le oferă oamenilor posibilitatea de a-și explora universul și de a-și satisface curiozitatea, prin intermediul celor 14 branduri de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science și Discovery HD Showcase, dar și prin intermediul unor produse și servicii comerciale și educaționale. Programele Discovery Networks sunt difuzate în 27 limbi locale, ajungând la peste 244 de milioane de abonați din 118 țări de pe trei continente.