Turcii se bagă în RĂZBOIUL dintre Vocea României vs X Factor. Surpriză: câți români s-au uitat la Suleyman, pe durata desfășurării celor două megashow-uri de la PRO TV și ANTENA1
Chiar dacă X Factor a recuperat din terenul pierdut în fața Vocii României, media s-a situat sub Pro TV. La nivel național, aproape 2,15 milioane de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, concursul muzical de pe Pro TV.
Pe intervalul difuzării Vocii României, X Factor era urmărit de 1,38 milioane de români. Kanal D s-a situat pe locul al treilea, cu serialul Suleyman, la care s-au uitat 1,1 milioane de români. Vârful național înregistrat de Vocea României a fost de 2.795.000 telespectatori (minutul 20.52), precizează sursa citată.
La orașe, audiența Vocea României a fost de 1,1 milioane de telespectatori. În comparație, show-ul Antenei 1 era vizionat de circa 900.000 de persoane de la orașe. Vârful urban al emisiunii Vocea României a fost de 1.511.000 telespectatori (min. 22.25).
Pe targetul comercial, Vocea Romaniei a fost urmărită, în medie pe minut, de 715.000 telespectatori cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. În același interval, la X Factor de la Antena 1 se uitau 465.000 de telespectatori din targetul analizat, informează paginademedia.ro.
foto: vocearomaniei.protv.ro