Rețeaua de microblogging Twitter a achiziționat Trendrr, o societate specializată în analiza în timp real a mesajelor postate pe rețelele sociale cu privire la conținutul televizat, informează AFP.
Anunțul a fost făcut miercuri, de societatea Trendrr, un start-up lansat în 2007 la New York.
Valoarea tranzacției nu a fost făcută publică.
„În ultimii cinci ani, am deschis calea pentru lucrul în timp real cu datele despre conținutul de televiziune”, a spus, într-un mesaj postat pe blogul personal, proprietarul Trendrr, Mark Ghuneim.
„Suntem încântați să ne alăturăm echipei de importanță internațională de la Twitter, fapt care ne va permite să realizăm proiecte foarte importante pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor (de rețele sociale), a media și a advertiserilor”, a mai spus el.
Aplicația dezvoltată de Trendrr permite analiza mesajelor postate pe rețelele sociale cu privire la programele de televiziune și reclame, oferind informații referitoare la percepția publicului despre aceste programe.