Twitter a recrutat de la NBC News o persoană care se va ocupa de parteneriatele platformei cu media

Publicat: 25 10. 2013, 15:42
Actualizat: 05 04. 2019, 06:12

Twitter a anunțat, joi, cu câteva săptămâni înaintea unei listări la bursa din New York, recrutarea responsabilului cu operațiunile digitale al NBC News, Vivian Schiller, care urmează să se ocupe de parteneriatele platformei de microblogging cu grupurile de media, informează AFP.

„Suntem încântați să anunțăm că @VivianSchiller s-a alăturat echipei noastre, fiind noua persoană responsabilă de parteneriatele cu media. Ea își va începe activitatea în luna ianuarie”, a anunțat, joi, platforma de microblogging.

Începând din anul 2011, Vivian Schiller s-a aflat la conducerea operațiunilor digitale ale NBC News, divizia de știri a rețelei americane de televiziune NBC. De asemenea, în trecut, Vivian Schiller a fost responsabilă de site-ul cotidianului american The New York Times și a lucrat pentru CNN și pentru grupul Discovery Communications.

Aducerea sa în echipa Twitter este o dovadă a importanței din ce în ce mai mare pe care rețelele sociale le au în sectorul mediatic.

În luna mai, Twitter a anunțat că este în căutarea unei persoane pentru „conceperea și implementarea strategiilor care vor face ca platforma Twitter să fie indispensabilă în redacțiile de știri și pentru jurnaliști, dar și un element esențial în operațiunile grupurilor de media și pentru televiziuni”.

În descrierea postului se spunea că această persoană va fi „reprezentantul Twitter în industria media” și se va ocupa de parteneriatele platformei cu redacțiile de media din Statele Unite ale Americii, dar și de relația cu jurnaliștii.

Twitter și-a anunțat în luna septembrie intenția de a se lista la bursa din New York. Compania vrea să atragă peste 1 miliard de dolari în oferta publică inițială. Tranzacționarea la bursă ar putea începe din jurul datei de 15 noiembrie.

Veniturile Twitter au crescut de peste două ori în trimestrul al treilea, la 168,6 milioane de dolari, de la 82,3 milioane de dolari în urmă cu un an. Pierderile nete au crescut însă de la 21,6 milioane de dolari la 64,6 milioane de dolari.

Analiști, acționari și consilieri ai companiei au sugerat că listarea ar putea evalua Twitter la 12-15 miliarde de dolari, față de valoarea de 8 miliarde de dolari estimată într-un proces de atragere de fonduri în 2011. Veniturile, în mare parte din publicitate, au totalizat anul trecut 316,9 milioane de dolari.

Peste 100 de milioane de utilizatori zilnici au postat în total 300 de miliarde de tweet-uri de la înființarea companiei în 2006.