Platforma de microblogging Twitter va lansa, în ultima parte a lunii martie, un serviciu muzical care va purta denumirea Twitter Music, informează nme.com.
Twitter Music va folosi aceeași tehnologie care a stat la baza creării serviciului de distribuție de muzică We Are Hunted, pe care rețeaua socială Twitter l-a achiziționat anul trecut. Site-ul We Are Hunted a fost înființat în Australia, în 2009, de Stephen Phillips, Richard Slatter și Michael Doherty.
Potrivit planurilor Twitter, serviciul Twitter Music va fi disponibil pentru toate dispozitivele care folosesc sistemul de operare iOS.
Noul serviciu le va permite utilizatorilor, printre altele, să urmărească artiștii și melodiile preferate și să facă recomandări prietenilor, potrivit CNET.
Angajații serviciului We Are Hunted, care are în prezent sediul central la San Francisco, au început deja testele pentru lansarea Twitter Music, potrivit site-ului guardian.co.uk.
Muzica este unul dintre cele mai importante domenii de pe Twitter la ora actuală, 10 dintre cei mai urmăriți followers pe această rețea fiind cântăreți. Astfel, în luna ianuarie, tânărul cântăreț canadian Justin Bieber a devenit „regele” Twitter-ului. Bieber are în prezent 35,9 milioane de admiratori pe platforma de microblogging, pe poziția a doua în clasament aflându-se cântăreața Lady Gaga, care are 35 de milioane de „followers” pe acest site, în timp ce Katy Perry are 33,5 milioane de admiratori, iar Rihanna – 28,8 milioane.
Prin lansarea Twitter Music, rețeaua socială Twitter va ataca competitivul sector muzical online.