Prima pagină » Magazin » Un antreprenor de 33 de ani, cu o afacere de 3 milioane de euro, lansează un proiect inedit

Un antreprenor de 33 de ani, cu o afacere de 3 milioane de euro, lansează un proiect inedit

Un antreprenor de 33 de ani, cu o afacere de 3 milioane de euro, lansează un proiect inedit
George Lemnaru a dezvoltat un talent special, cel de atragere a investitorilor. După ce a făcut politică și diplomație și război în lumea virtuală eRepublik, tânărul creator de jocuri vrea, cu ajutorul unei finanțări de la fondul de investiții Catalyst România, să atragă în mediul virtual una dintre cele mai puternice comunități din lumea reală, cea a pasionaților de fotbal. Vrea și un număr: un milion de utilizatori activi

În urmă cu câțiva ani, revista Business Magazin l-a premiat pe George Lemnaru, la Gala premiilor Tineri manageri de top. În acel moment antreprenorul dezvolta eRepublik, un joc care a strâns, la rândul său, circa cinci milioane de utilizatori.

În 2015 George Lemnaru are 33 de ani, este matur, serios și a devenit un antreprenor în serie, dedicat jocurilor; recent, start-up-ul său, Green Horse Games, a primit o investiție din partea fondului Catalyst România, administrat de 3TS Capital, pentru a se extinde la nivel internațional, scrie Business Magazin.

Suma tranzacției nu a fost făcută publică, dar, conform estimărilor Ziarului Financiar, start-up-ul a fost evaluat la circa 3 milioane de euro. Catalyst a intrat în acționariatul Green Horse printr-o majorare de capital, în urma căreia fondul de investiții are o participație de 13%, acționar majoritar rămânând în continuare George Lemnaru. La majorarea de capital a Green Horse Games a participat și Mălin-Iulian Ște-fănescu, acționar minoritar – 11,16% – și primul investitor care a susținut proiectul.

Oficial, ce fac George Lemnaru și colegii săi de la Green Horse se cheamă social gaming. În gaming s-au petrecut, de câțiva ani buni, schimbări: jocurile s-au mutat de pe desktop, de pe calculatorul deceniului trecut, care avea nevoie de upgrade cam la fiecare șase luni, în zona mobilă – smartphone și tabletă, iar complexitatea poveștilor și implicarea cerută jucătorului s-au redus într-o oarecare măsură. Așa că oricine se uită în studiile despre social gaming poate trăi o mică surpriză, pentru că jucătorul tipic din această categorie este o femeie de 43 de ani.