Prima pagină » Magazin » Un nou buton Facebook? Cum l-ar putea folosi publicitarii

Un nou buton Facebook? Cum l-ar putea folosi publicitarii

Un nou buton Facebook? Cum l-ar putea folosi publicitarii
Zvonuri privind planurile celor de la Facebook de a introduce o gamă mai mare de butoare circulă de luni de zile, iar dezvoltatorul Tom Waddington se pare că ar fi observat o dovadă în acest sens.

Facebook ar putea să introducă, pe lângă butonul „Like” (Îmi place), și butonul „Want” (Vreau) care ar putea să transforme platforma într-un spațiu destinat consumului, în loc de un spațiu destinat socializării, informează Huffington Post.

Zvonuri privind planurile celor de la Facebook de a introduce o gamă mai mare de butoare circulă de luni de zile, iar dezvoltatorul Tom Waddington se pare că ar fi observat o dovadă în acest sens. Ea constă într-un șir de caractere, „”, aflat în cadrul codului rețelei de socializare.

El sugerează că reprezentnanții site-ului se pregătesc de introducerea unei opțiuni noi care le va permite utilizatorilor să le spună prietenilor de pe platforma de socializare ce produse de pe internet își doresc.

„Butonul nu se află pe listă alături de alte pluginuri sociale de pe site-ul dezvoltatorilor Facebook”, explică și cei de la Inside Facebook.

„Testăm mereu noi elemente ale platformei, cu toate acestea nu avem nimic nou de anunțat”, a declarat un purtător de cuvânt al rețelei de socializare în legătură cu descoperirea lui Waddington.

Punerea în practică a unui astfel de buton ar putea fi un element important în strategia rețelei de socializare de a deveni partener publicitar pentru companii mari care au nevoie de un public extins.  Având în vedere că în Statele Unite ale Americii piața publicitară crește lent, o astfel de stimulare ar putea fi exact lucrul de care au nevoie cei de la Facebook.

Un buton „Want” ar putea să ducă la un moment dat la cumpărarea produselor direct prin intermediul site-ului.

Cunoașterea dorințelor consumatorilor este un element foarte important pentru publicitari, care ar putea teoretic să folosească acele informații pentru a viza utilizatorii platformei de socializare în timp real, putând să ajungă la ei cu o secundă înainte ca aceștia să cumpere produsele competitorilor sau personalizându-și mesajele pe baza elementelor însemnate ca fiind dorite, combinându-le cu toate celelalte date personale compilate de Facebook.