Prima pagină » Magazin » Un oraș sufocat anual de 14 milioane de turiști, obligat să-i manipuleze prin aplicații IT: Trebuie să le schimbăm obiceiurile

Un oraș sufocat anual de 14 milioane de turiști, obligat să-i manipuleze prin aplicații IT: Trebuie să le schimbăm obiceiurile

Un oraș sufocat anual de 14 milioane de turiști, obligat să-i manipuleze prin aplicații IT: Trebuie să le schimbăm obiceiurile
COVID-19. Austria și Olanda îşi redeschid industria sexului, dar cu respectarea unor reguli / Sursă Foto: Hepta
Mai multe pe gandul.info

„Suntem un oraș deschis, tolerant”, a declarat Geerte Udo, directorul de turism din Amsterdam. „Cum să vă imaginați vreodată că am putea spune:” Nu sunteți bineveniți aici! „, a declarat aceasta, potrivit Independent.

Udo și echipa ei din Amsterdam, care supraveghează turismul orașului, și-au petrecut ultimii doi ani încercând să îndepărteze subtil turiștii de la atracțiile cele mai populare, cum ar fi Districtul Red Light și Cartierul Muzeelor. Ei s-au folosit de datele stocate pe un cip care face parte din rețeaua Amsterdam City Card, pentru a analiza comportamentul turistic al vizitatorilor și pentru a elabora modalități de a-l schimba pentru a ușura descongestionarea, mai scrie MEDIAFAX.

„Putem vedea exact cum se comportă acești oameni”, a spus Udo. „Toată lumea vine în oraș și merge dimineața la Muzeul Van Gogh, apoi ia o barcă și se plimbă pe canal după-amiaza”. 

Echipa a încercat apoi să schimbe acest comportament sugerând oamenilor, în momentul achiziționării cartelei City Card, să facă plimbarea de dimineață pentru a evita mulțimea, și nu seara. O altă metodă a implicat afișarea unui videclip live care să arate coada de așteptare în cele mai populare locuri, cum ar fi Muzeul Van Gogh, pentru a încuraja vizitatorii să-și planifice călătoria mai târziu în cursul zilei sau să meargă la altă destinație.

Alte strategii adoptate au inclus rebranduirea locațiilor, cu scopul de a atrage turiști spre destinații mai puțin populare. Zandvoort, aflat la 18 kilometri de centrul orașului, a fost redenumit Amsterdam Beach pentru a semnala că poate fi ușor accesibil – iar transportul public spre destinații mai îndepărtate, cum ar fi chiar Amsterdam Beach, este de asemenea inclus în oferta City Card.

Tehnologia joacă un rol major în efortul Amsterdamului de a redistribui turiștii. O nouă aplicație numită „Descoperă orașul” trimite notificări utilizatorilor prin care îi avertizează atunci când o atracție este mai ocupată decât în ​​mod normal și le sugerează alternative.

Un serviciu în colaborare cu Facebook Messenger este, de asemenea, în lucru. Această unealtă va monitoriza profilul utilizatorilor și le va sugera lucruri interesante de văzut și de făcut în oraș în concordanță cu postările și aprecierile lor în social media.

În prezent, aplicația este disponibilă numai în limba olandeză, dar este de așteptat ca versiunea în limba engleză să fie finalizată până la sfârșitul anului 2018.

„Nu poți închide un oraș”, spuse Udo. „Este o soluție pe termen scurt. Trebuie să găsești soluții de viitor pentru a face față lumii locale”.