Prima pagină » Magazin » Un retailer declară război Black Friday

Un retailer declară război Black Friday

Un retailer declară război Black Friday
Cele 143 de magazine ale retailerului Recreational Equipment Inc. din Statele Unite vor fi închise de Black Friday.

Recreational Equipment Inc., cunoscut ca REI, un retailer din Statele Unite ale Americii care vinde în principal produse pentru activități în aer liber, a lansat o campanie prin care declară război Black Friday. În ziua pe care mizează majoritatea companiilor pentru a crește numărul de vânzări din anul respectiv, REI va închide toate magazinele și, mai mult, își va plăti cei 12.000 de angajați ca și cum ar o zi normală de muncă.

Campania, numită #OptOutside, a fost creată de o echipă de specialiști de la Venables Bell & Partners, Edelman, Spark și REI, iar la baza deciziei de a închide magazinele a stat dorința de a atrage atenția asupra faptului că oamenii ar trebui să se bucure mai mult de natură, scrie Adweek.com.

Retailerul încurajează oamenii să se alăture campaniei folosind hashtagul #OptOutside și să profite de ocazie să își petreacă timpul alături de familie și prieteni.

Compania a creat două videoclipuri prin care anunță campania. Unul dintre acestea îl arată pe președintele REI, Jerry Stritzke, la un birou cu o priveliște mai mult decât frumoasă.

„Black Friday este momentul perfect pentru a ne aminti că viața este mai bogată, mai conectată și complexă atunci când alegem să o petrecem în natură”, declară Stritzke. Într-o scrisoare adresată celor 5,5 milioane de membri, Stritzke l-a citat pe John Muir, care a afirmat în 1901: „Mii de oameni obosiți, stresați și prea obișnuiți cu civilizația încep să afle că a merge în munți înseamnă a merge acasă”.

 

Autor