Prima pagină » Magazin » Un retailer vestimentar este ironizat pe Internet pentru hainele mult prea mulate pe care le promovează: „Faceți și haine pentru adulți?”

Un retailer vestimentar este ironizat pe Internet pentru hainele mult prea mulate pe care le promovează: „Faceți și haine pentru adulți?”

Hainele pe care le comercializează retailer-ul vestimentar Father & Sons au stârnit criticile multor internauți de-a lungul timpului.

Retailer-ul vestimentar Father & Sons se pare că este specializat în vânzarea cămășilor mulate și a pantalonilor scurți, sau cu vedere la gleznă, iar în reclamele lor apar de regulă culturiști. Unii apreciază combinația între mușchi și haine mulate, în timp ce alții o critică vehement.

Blogul The World of Wonder a stocat câteva dintre criticile pe care utiliziatorii Facebook le posteză. Cei mai mulți se leagă de faptul că hainele sunt prea mici și întreabă ironic compania, dacă nu cumva se gândesc să comercializeze și haine pentru adulți.

Totuși, părerile sunt împărțite. În timp ce unii susțin că hainele sunt cu câteva numere mai mici, alții, sau mai bine spus altele sunt de părere că hainele mulate le evidențiază bicepșii și tricepșii culturiștilor. 

Iată câteva dintre comentariile bărbaților care critică vestimentația mulată:

„Compania se numește Father and Sons (Tatăl și fii) pentru că tatăl poartă hainele copiilor?”

„Fabricați și haine pentru adulți?”

 

„Cred ca Shakira este invidioasă.”

„Cum poți să porți cămașa surorii tale și să te crezi cool?”

„Hainele sunt doar pentru wikingi homosexuali, sau le poate purta oricine?”

„Eu sunt gay. Dar hainele astea ar fi exagerat de mulate chiar și pentru mine”

„Hainele vin la pachet cu steroizii?” sunt câteva dintre comentariile internauților.

 

 

Autor