Kris Sanchez și-a făcut cont pe Twitter în 2009, dar nu se aștepta să iasă ceva din asta, scrie Business Insider.
„Mi-am deschis contul de Twitter pentru că voiam să o urmăresc pe Britney Spears. Sunt un mare fan”, spune Sanchez.
Și-a dat seama că nu prea are lucruri de scris despre viața sa de zi cu zi așa că a început să posteze tot felul de informații interesante pe care le găsea navigând pe internet.
„Prin 2011 am decis să postez non-stop, câte o informație la fiecare 15 minute”, spune tânărul.
Așa a fost înființat UberFacts. În 2012 avea peste 200.000 de fani, printre care și Paris Hilton sau Khloe Kardashian. La scurt timp după, o companie de publicitate a luat legătura cu Sanchez.
„M-au ajutat să văd cum pot să fac bani cu UberFacts cu ajutorul galeriilor și a linkurilor”, își amintește Sanchez.
„Primeam câte 600 sau 800 de dolari pe săptămână. Nu-mi venea să cred”, a povestit el.
În prezent, contul de Twitter are 9,4 milioane de fani, pagina de Facebook 1,27 de milioane, iar contul de Instagram 468.000. În prezent, Sanchez câștigă în jur de 500.000 de dolari anual din UberFacts.
„Nu m-am așteptat niciodată să devină job-ul meu full-time”, spune el, adăugând că „mi-a plăcut întotdeauna să-i distrez pe oameni. Sper ca brandul să aducă o altfel de valoare pe internet. Dacă aceste postări îi fac pe oameni să gândească, atunci cred că aduce o altfel de valoare”.