Prima pagină » Magazin » UPC, anunț pentru clienți: ce se întâmplă cu Discovery Channel și Eurosport

UPC, anunț pentru clienți: ce se întâmplă cu Discovery Channel și Eurosport

UPC, anunț pentru clienți: ce se întâmplă cu Discovery Channel și Eurosport
UPC, anunț pentru clienți: ce se întâmplă cu Discovery Channel și Eurosport

Acordul cuprinde și drepturi digitale care asigură accesul telespectatorilor pasionați la conținut Discovery Networks pe ecrane multiple, prin Horizon Go.

Astfel, clienții UPC România vor avea acces la evenimente sportive importante, precum Premier League, turnee de tenis de Mare Șlem și, din 2018, la Jocurile Olimpice care vor fi disponibile pe Eurosport.

„Fiind un jucător relativ nou pe scena sportivă globală, Discovery a investit masiv în achiziția de drepturi sportive premium, exclusive și relevante pentru telespectatorii din fiecare țară”, se precizează în comunicatul de presă.

Reînnoirea contractului dintre compania de cablu UPC România și Discovery România face parte dintr-un acord de distribuție mai amplu între grupurile Liberty Global și Discovery Communications, care include 12 țări din Europa: Austria, Belgia, Cehia, Germania, Ungaria, Irlanda, Polonia, România, Olanda, Slovacia, Elveția și Marea Britanie.

„Discovery este lider în divertismentul premium inspirat din realitate, prin intermediul brandurilor noastre atât de îndrăgite, care ajung la fanii din România și din întreaga lume. De la evenimente sportive de talie mondială precum Jocurile Olimpice, turnee de tenis de Mare Șlem sau competiții precum Premier League, la emisiuni celebre, cum ar fi ‘Goana după aur’, ‘Regele cofetarilor’ și ‘Shark week’ sau viitoarea miniserie ‘Harley and the Davidsons’, filmată integral în România, noul acord consolidează parteneriatul pe care l-am încheiat cu UPC România și le oferă clienților mai mult conținut premium Discovery Networks, pe mai multe dispozitive ca oricând” a declarat Victoria Davies, VP Country Manager, Discovery Networks CEE.

Robert Redeleanu, CEO UPC România, a adăugat: „Reînnoirea acestui parteneriat pe termen lung garantează clienților UPC România accesul complet la brandurile Discovery și Eurosport, atât de îndrăgite la nivel mondial. Extinderea parteneriatului de distribuție cu Discovery și Eurosport este parte a strategiei UPC de a oferi cea mai bună experiență de divertisment din România, oriunde și oricând, permițându-ne să răspundem așteptărilor clienților noștri, precum și obiceiurilor lor de consum atât de dinamice în ultima perioadă. În același timp, combinația dintre platformele noastre TV inovatoare și investiția solidă în conținut realizată de Discovery – incluzând aici Jocurile Olimpice transmise de Eurosport începând din 2018 – reprezintă ocazia perfectă pentru a explora oportunități creative care vor adăuga și mai multă valoare acestui parteneriat”.

Discovery Communications este lider mondial pe segmentul canalelor TV cu plată, care ajunge la aproape 3 miliarde de abonați în peste 220 de țări și teritorii.

De peste 30 de ani, Discovery le oferă oamenilor posibilitatea de a-și satisface curiozitatea cu ajutorul conținutului de înaltă calitate, prin intermediul brandurilor sale globale de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, Turbo/Velocity și OWN: Oprah Winfrey Network.

Discovery controlează Eurosport, liderul pan-regional în conținut sportiv din Europa, Asia Pacific, Orientul Mijlociu și Africa. De asemenea, Discovery este un furnizor important de produse și servicii educaționale în școli, prin intermediul Discovery Education, și deține un portofoliu divers de servicii media digitale, printre care Discovery Digital Networks.

În Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, 18 branduri Discovery ajung la peste 536 de milioane de abonați din 109 de țări și teritorii, fiind difuzate în 21 de limbi.

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicații de pe piața locală. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), Internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.

Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei 1.245.100 de clienți la universul digital și le oferă experiențe uimitoare. Premierele UPC pe piața din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar și a internetului de mare viteză, Fiber Power 200 Mbps.

UPC România este afiliată la Liberty Global, plc.

Liberty Global, plc. este liderul industriei mondiale de comunicații prin cablu, cu operațiuni în peste 30 de țări în Europa, America Latină și Caribe. Serviciile 3Play – televiziune, Internet în bandă largă și telefonie – sunt furnizate prin rețele și prin platforme care conectează 59 milioane de clienți.

Liberty Global desfășoară operațiuni în 12 țări din Europa, brandurile incluzând Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet și UPC. Grupul LiLAC operează în peste 20 de țări în America Latina și Caraibe, prin brandurile VTR, Flow, Liberty, Mas Movil și BTC.