Prima pagină » Magazin » Vacanța de vis a 25 de persoane s-a transformat într-un coșmar

Vacanța de vis a 25 de persoane s-a transformat într-un coșmar

Vacanța de vis a 25 de persoane s-a transformat într-un coșmar
Un operator de croaziere de lux a fost dat în judecată de 25 de pasageri care susțin că vacanța lor de vis s-a transformat într-una de coșmar

Un operator de croaziere de lux a fost dat în judecată de 25 de pasageri care susțin că vacanța lor de vis s-a transformat într-una de coșmar. Turiștii acuză organizatorii și echipajul de la bordul navei Royal Caribbean că din cauza lor s-au îmbolnăvit, aceștia contactând bacterii intestinale.

În urma experienței nefericite, turiștii au pretenții materiale de la operatorul turistic de peste 600.000 de euro, notează Daily Mail.

Pasagerii, care s-au îmbarcat pe linia Independenta în perioada decembrie 2010-iunie 2011, susțin că au avut probleme gastrointestinale din cauza mâncării expirate care se servea la bordul navei. În plus, cotidianul britanic notează că pasagerii nu s-au plâns doar de mâncarea alterată, ci și de condițiile de cazare pe care le-au găsit în cabina unde au stat pe durata croazierei. Astfel, un cuplu susține că prin canalizarea de baie veneau musculițe și, în plus, aceștia au văzut un chelner care și-a suflat nasul cu un șervet pe care mai apoi l-a pus pe masă, unde urma ca pasagerii să mănânce.

Charles Crow, avocatul celor 25 de persoane care au ales să dea în judecată operatorul de croaziere de lux, spune că organizatorii nu au respectat condițiile care erau stipulate în contract. Potrivit acestuia, organizatorii au promis pasagerilor o experiență de neuitat, în sensul bun al cuvânt, dar în schimb vacanța lor a fost una de coșmar. „Foarte mulți pasageri au suferit gastroenterită (nr. o inflamație a stomacului și intestinului, care se manifestă prin tulburări digestive, precum grețuri, vărsături și crampe abdominale). Pe parcursul croaziere au fost solicitate mai multe ambulanțe pentru a acorda asistență medicală turiștilor aflați la bord”, a declarat Charles Crow.   

De partea cealaltă, un purtător de cuvânt al companiei care a organizat croaziera a precizat că la bordul vasului Royal Caribbean s-au respectat toate măsurile de igienă care sunt impuse în astfel de condiții și că toate persoanele care au acuzat stări de rău au reacționat foarte bine la tratamentele administrate de echipajul vasului.