VIRAL | Cum a reacționat marca The North Face la criticile unei cliente, aflate pe vârful unui munte. Au luat un elicopter și au mers acolo

Publicat: 01 12. 2023, 17:27
Sursa foto: captură din video

The North Face, una dintre cele mai respectate mărci de îmbrăcăminte și accesorii pentru activități în aer liber, a răspuns într-un mod neobișnuit la criticile pe care i le-a adus o clientă pe o rețea de socializare.

Jenn Jensen a publicat pe TikTok un clip video, devenit viral, în care a criticat jacheta The North Face pe care o purta, transmite Business Insider. Aparent, a fost udată de ploaie până la piele, deși acest lucru nu trebuia să se întâmple.

„Am cumpărat această jachetă de ploaie în urmă cu câteva zile și în descriere scria că este rezistentă la apă. Ascultați, sunt 100% sigură că plouă afară, iar eu sunt udă leoarcă”, a spus tânăra.

Jensen a continuat: „Ascultați… Nu vreau banii înapoi. Vreau ca voi să refaceți această haină de ploaie astfel încât să fie rezistentă la apă și să o livrați în mod expres în vârful Hooker Valley din Noua Zeelandă, unde voi aștepta”. Ea a adăugat tag către pagina de TikTok a companiei la postare.

@fannypack310 @thenorthface ♬ original sound – Jenn Jensen

Răspunsul mărcii, impresionant

The North Face a realizat propriul său clip video, ca răspuns la cel al tinerei. Au închiriat un elicopter și au mers, cu o jachetă nouă, roșie, la locul de întâlnire sugerat de tânără. „Suntem ocupați să îi livrăm expres lui @Jenn jacheta pe vârful muntelui”, au scris reprezentanții companiei.

@thenorthface Replying to @Timbrodini We were busy express delivering @Jenn ♬ Lisztomania – Instrumental – Phoenix

Cascadoria de marketing s-a viralizat, iar clipul video al The North Face a strâns milioane de vizualizări.

Citește și: Ce este Uni Wheel, invenția Hyundai care ar putea revoluționa construcția de automobile

Unii oameni cred că primul clip video a fost regizat. Totuși, Jensen a negat acest lucru și a spus că a refuzat o sumă de bani oferită de companie după întâmplare. „Nu sunt un influencer. Am fost doar un client dezamăgit”, a spus ea.

Recent, o altă companie a făcut o cascadorie de marketing. Producătorul de termosuri, căni și pahare Stanley i-a oferit unei femei o mașină nouă, după ce cea veche i-a ars. Femeia făcuse o postare pe o rețea de socializare în care arătase că singurul lucru care a supraviețuit incendiului a fost cana ei izolată Stanley.