Cea de-a patra ediție Live a show-ului VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, difuzată aseară de ProTv a fost lider de audință, potrivit unui comunicat transmis de postul de televiziune din Pache.
Potrivit cifrelor de audiență, VOCEA ROMÂNIEI a fost lider detașat de audiență la nivelul publicului comercial (publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani) înregistrând pe întreaga durată a emisiunii o audiență medie de 8.5 puncte de rating și o cotă de piață de 20 de procente, pe locul doi clasandu-se Antena 1, principalul competitor, cu o medie de 5.8 puncte de rating și 13.7% cotă de piață, iar pe al treilea loc s-a clasat Kanal D cu o audiență medie de 5.8 puncte de rating și o cotă de piață de 13.6%.
Minutul de aur la nivelul publicului comercial a fost înregistrat la ora 20:42, când VOCEA ROMÂNIEI a obținut o audiență de 12.5 puncte de rating și 26.3 cotă de piață.
Fely Donose și Vizi Imbre sunt semifinaliștii din echipa lui Marius Moga și Ciprian Teodorescu și Cristi Nistor din echipa Loredanei vor lupta mai departe pentru titlul de VOCEA ROMÂNIEI
Aceștia vor merge mai departe în show-ul de la ProTv alături de Julie Mayaya și Vlad Simon din echipa lui Horia Brenciu și de Tibi Scobiola și de Silviu Pasca din echipa lui Smiley.
VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, se apropie de final. Vineri, 14 decembrie ProTv va difuza semifinala show-ului, urmând ca în a doua zi de Crăciun postul de televiziune să difuzeze finala celui de-al doilea sezon al emisiunii VOCEA ROMÂNIEI.
Citește și VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2. Ciprian Teodorescu și Fely Donose sunt preferații publicului în a patra ediție Live
Citește și VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2. Loredana, într-o ținută sexy în a patra ediție live a show-ului
Citește și VIDEO. Fetele de la t.A.T.u au urcat pe scena de la VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2. Cum arată acum cântărețele