VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, a fost lider de audiență cu cea de-a treia ediția live. Conform Kantar Media, show-ul de la ProTV a fost lider detașat de audiență pe toate segmentele de public.
Astfel, la nivelul publicului comercial (publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani) VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, a obținut o audiență medie de 10.8 puncte de rating și o cotă de piață de 23.8 %, în timp ce Kanal D s-a clasat pe locul al doilea cu 6.1 puncte de rating și o cotă de piață de 13.4 procente, iar Antena 1, principalul competitor, s-a clasat pe locul trei cu 5.7 puncte de rating și o cotă de piață de 12.6%.
Situația a fost la fel și la nivelul publicului din mediul urban, unde VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, a obținut o audiență medie de 9 puncte de rating și o cotă de piață de 18.6%, în timp ce Kanal D a obținut o audiență de 6.9 puncte de rating și o cotă de piață de 14.2, iar Antena a obținut 1 4.7 puncte de rating și o cotă de piață de 9.7%.
Cifrele mai arată că aproape 2 milioane și jumătate de telespectatori de la nivelul întregii populații au urmărit cea de-a treia ediție live a emisiunii VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, în minutul de aur, care s-a înregistrat la ora 21:11.
La nivelul publicului comercial, în minutul de aur înregistrat tot la 21:14, VOCEA ROMÂNIEI a obținut 16 puncte de rating și 30.9 procente cotă de piață, în timp ce Antena 1 a înregistrat 9.3 rating și 17.9 cotă de piață, urmat de Kanal D, care a înregistrat 7.7 rating și 14.9 cotă de piață.