Prima pagină » Magazin » VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2. Show-ul difuzat de ProTV, urmărit de aproape 2,5 milioane de telespectatori

VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2. Show-ul difuzat de ProTV, urmărit de aproape 2,5 milioane de telespectatori

VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2. Show-ul difuzat de ProTV, urmărit de aproape 2,5 milioane de telespectatori
Prima ediție a CONFRUNTĂRILOR, de la VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, transmisă aseară de ProTv, a fost lider de audiență

Prima ediție a CONFRUNTĂRILOR, de la VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, transmisă aseară de ProTv, a fost lider de audiență.

Conform Kantar Media, postul de televiziune din Pache a fost lider detașat de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public. Prima etapă a CONFRUNTĂRILOR de la VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, a obținut la nivelul publicului commercial – publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, o audiență medie de 13.4 puncte de rating și o cotă de piață de 27.4%, fiind urmat de Antena 1 cu o audiență de 7.6 puncte de rating și o cotă de piață de 15.4 procente.

Datele mai arată că ProTV și-a menținut poziția de lider și la nivelul publicului din mediul urban, obținând o audiență medie de 11.3 puncte de rating și o cotă de piață de 21 procente, urmat de Kanal D cu 8.9 puncte de rating și 16.5 cotă de piață.

Aproape două milioane și jumătate de telespectatori la nivelul întregii populații din România  au fost cu ochii pe deciziile antrenorilor de la VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2.

În minutul de aur al emisiunii VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, la nivelul publicului commercial, ProTV a obținut o audiență de 17.7 puncte de rating și o cotă de piață de 36 de procente, mai arată datele.