VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUl 2. Trei milioane de telespectatori au urmărit show-ul difuzat de ProTv
Ultima ediție a „Audițiilor pe nevăzute” a show-ului VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, difuzată aseară de ProTV a fost lider detașat de audiență.
Conform Kantar Media, la nivelul publicului comercial (public din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), ProTV a înregistrat o audiență medie 14.1 puncte de rating și o cotă de piață de 28.1%, urmat de postul de televiziune Kanal D cu o medie de 7.3 puncte de rating și 14.6% cotă de piață și Antena 1 cu 7.1 puncte de rating și 14% cotă de piață.
VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2 și-a păstrat poziția de lider și la nivelul publicului din mediul urban, obținând o audiență medie de 11.8 puncte de rating și 21.5% cotă de piață, urmat de Kanal D cu 8.8 puncte de rating și 16.1% cotă de piață și Antena 1 cu 6.4 puncte de rating și 11.6% cotă de piață.
În minutul de aur la nivelul publicului commercial (22:04), ProTV a obtinut un rating de 18.1 puncte de rating și o cotă de piață de 36.4%. La nivelul întregii populații din România, în minutul de aur înregistrat la ora 21:12, aproape 3 milioane de telespectatori au fost cu ochii și urechile pe VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2.
Etapa „Audițiilor pe nevăzute” de la VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2 s-a încheiat aseară. Cei patru antrenori: Loredana, Marius Moga, Smiley și Horia Brenciu și-au ales câte 14 voci cu care vor merge mai departe în etapa CONFRUNTĂRILOR.