Prima ediție a emisiunii VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 3, a fost lider de audiență, potrivit datelor remise de ProTv.
Conform Kantar Media, competiția supremă a vocilor a obținut 13,7 puncte de rating și 32,4% cotă de piață pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de trei ori mai mult decât principalul competitor, Antena 1, care a ocupat locul doi, cu un rating de 4,5 puncte și o cotă de piață de 10,6%.
La nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv a reușit să obțină 12,5 puncte de rating și o cotă de piață de 25,7%, de două ori mai mult decât Kanal D, care s-a clasat pe locul al doilea cu 5,9 puncte de rating și 12,1% share, în vreme ce Antena 1 a ocupat poziția a treia în clasamentul audiențelor, cu 5,3 puncte de rating și 10,9% cotă de piață.
Show-ul VOCEA ROMÂNIEI a fost urmărit de aproape 3 milioane de români în minutul de aur, care s-a înregistrat la 21:58, mai arată datele Kantar Media.
Prima ediție a emisiunii VOCEA ROMÂNIEI, difuzată în fioecare sâmbătă, de la ora 20.30, a început cu muzică bună, concurenți excelent pregătiți și dueluri de zile mari în rândul celor patru antrenori, care s-au luptat să își construiască echipe cât se poate de puternice.
Înca de la primul episod al audițiilor pe nevăzute, bucuria, tensiunea și chiar lacrimile și-au făcut loc pe scena de la VOCEA ROMÂNIEI. După prima ediție, Horia Brenciu are deja patru concurenți în echipa sa, iar Loredana, Smiley și Moga și-au ales fiecare câte doi „învățăcei” cu care să meargă mai departe în competiția supremă a vocilor.
Magia de sâmbătă seara continuă săptămâna viitoare, de la 20:30. Voci noi, care de-abia așteaptă să fie descoperite, vor urca pe scena competiției și vor încerca să le seducă celor patru antrenori auzul, într-un nou episod al audițiilor pe nevăzute de la VOCEA ROMÂNIEI, la ProTv.