Emisiunea VOCEA ROMÂNIEI, difuzată aseară de ProTv, a fost urmărită de milioane de telespectatori pe tot parcursul show-ului.
Conform Kantar Media, ProTV a fost lider absolut de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public. A doua etapă a Confruntărilor din cadrul emisiunii VOCEA ROMÂNIEI, a obținut la nivelul publicului comercial o audiență medie de 13.9 puncte de rating și o cotă de piață de 29.5%, fiind urmat de Kanal D cu o audiență de 5.7 puncte de rating și o cotă de piață de 12.1 procente, și Antena 1 cu 5.2 puncte de rating și o cotă de piață de 11.1%.
ProTV și-a mentinut poziția de lider și la nivelul publicului din mediul urban, obținând o audiență medie de 11.2 puncte de rating și o cotă de piață de 22.2 procente, urmat de Kanal D cu 7.5 puncte de rating și 14.9 cotă de piață, și Antena 1 cu 4.8 puncte de rating cu 9.5 procente cotă de piață.
Aproape două milioane și jumătate de telespectatori la nivelul întregii țări au urmărit emisiunea VOCEA ROMÂNIEI. În minutul de aur al emisiunii, la nivelul publicului commercial, ProTv a obținut o audiență de 17.9 puncte de rating și o cotă de piață de 39.7 de procente.