VOCEA ROMÂNIEI a înregistrat o cifră de audiență de două ori mai mare decât X FACTOR, scrie Pagina de Media. Spre deosebire de audiențele înregistrate săptămâna trecută, când audiențele celor două emisiuni difuzate la posturi concurente au fost apropiate, săptămâna aceasta VOCEA ROMÂNIEI a avut un avans mult mai mare pe intervalul de intersecție directă cu X FACTOR (20.30-22.30).
În plus, spre deosebire de săptămâna trecută, X FACTOR a fost mai lung cu aproape o oră decât VOCEA ROMÂNIEI. În ora în plus, emisiunea de pe Antena 1 a fost peste Pro TV (care difuza un film) pe toate targeturile. A recuperat din diferență dar, la nivel general, ratingul X FACTOR a rămas sub VOCEA ROMÂNIEI.
Pagina de Media scrie că pe tot intervalul emisiunii (20.30-23.20), media X FACTOR a fost de 1,48 milioane de români la nivel național (8 rating), 942.000 pe urban (9,4 rating) și 488.000 pe comercial (9,7 rating). De partea cealaltă, emisiunea de pe Pro TV a avut un avans de 700.000 de telespectatori în fața Antenei 1, dublu față de săptămâna trecută.
Săptămâna trecută, între Pro TV și Antena 1 era o diferență de 300.000 de telespectatori: 1,7 milioane la Voce, 1,4 milioane la Antena 1. Locul trei a fost al Kanal D (cu Suleyman), cu aproape 1,1 milioane de români pe post.
Vârf național VOCEA ROMÂNIEI a fost de 2,73 milioane de români (14,8 rating) la ora 22.18, în timp ce vârf național X FACTOR a fost de 2,34 milioane de telespectatori (12,6), la ora 22.47.