La Wolfsburg, alaturi de principala sa uzină, grupul german deține propria sa carmangerie care fabrică alimente pentru cantinele companiei. Aici, cel mai mare producător auto european a fabricat anul trecut 7,2 milioane de cârnați picanți numiți „currybockwurst”. Acest produs este servit în cantinele fabricilor, dar cum acestă producție depășeste cu mult consumul necesar muncitorilor de la VW cârnașii picanți au fost distribuiți în magazine și supermarketuri din Germania pentru consum la domiciliu. De asemenea o parte a producției de cârnați VW a fost exportată, în special în Anglia.
La fel ca toate produsele VW pachetele cu cârnați poartă sigla companiei și sunt inscripționate cu sloganul „piese originale Volkswagen”, în limba germană.
Producția de mașini, a companiei, a scăzut, însă, în cursul anului 2015 la 5,82 de milioane de automobile de la 6,12 milioane anul anterior. Scăderea a fost cauzată, în principal de acuzația adusă, în septembrie de autoritățile americane care au descoperit că cel mai mare producător auto din Europa a instalat un software în autovehiculele diesel pentru a evita normele de poluare a aerului.
La fel ca și mașinile companiei care se laudau că nu poluează, „currybockwurst”, care sunt produși încă din 1973 se laudă că ar conține cu 20% mai puține grăsimi decât alți cârnați și că nu ar avea printre ingrediente fosfați, proteine din lapte sau glutamat.