Black Friday 2014 eMAG. Circa 450.000 de produse vor fi incluse în campania de Black Friday 2014, față de 250.000 în 2013, a declarat Iulian Stanciu, directorul general al eMAG. Reducerile ajung până la 75%, echivalentul unei valori totale de 75 de milioane de lei. Pentru 2014, portofoliul de produse incluse în campanei a fost diversificat, alocându-se un volum mai mare pentru game care au fost introduse mai recent în lista retailerului, cum ar fi anvelope de iarnă, boilere sau scutece pentru copii, dar și elemente-surpriză în 2013 devenite între timp prezențe obișnuite, ca autoturismele. Din cele 50 de automobile incluse în oferta de anul acesta, cel mai scump este un model Jaguar.
Black Friday 2014 eMAG UPDATE 8. Cifrele eMAG de la ora 18:00:
– 420.000 de produse vândute până la ora 18:00
– 1,1 milioane de vizite de pe dispozitive mobile
– 4.000 de tichete pentru toate tipurile de carburanți Rompetrol
– Cel mai scump produs vândut vreodată online: BMW X6, la 66.500 de euro
– Timpul total petrecut de toți vizitatorii site-ului eMAG.ro astăzi, până la ora 18:00 – 47,5 ani
Black Friday 2014 UPDATE 7. Cifrele eMAG de la ora 12:00:
– În primele 5 ore de la startul Black Friday 2014 au fost vândute 335.000 de produse în valoare totală de 125 de milioane de lei.
– Record de trafic de pe mobil: 700.000 de vizite și 30.000 de comenzi de pe dispozitivele mobile. Timp mediu petrecut pe site de către vizitatorii de pe mobil: 10 minute
– Cea mai mare reducere la un produs comandat online – un BMW seria 5 in valoare de 45.000 de euro, redus de la 65.000 de euro
– Produse cu viteză mare de vânzare: 20.000 de telefoane mobile, 12.000 de pachete de scutece, 4.000 de parfumuri, 10.000 de televizoare, 4.000 de anvelope.
Black Friday 2014 UPDATE 6. eMAG anunță într-un comunicat că a înregistrat următoarele performanțe:
– în primele 4 minute, 100 de produse vândute pe secundă
– 1.200 de tichete pentru carburanti, valoare totală 240.000 de lei
– 100.000 de vizitatori la start pe site
– 50.000 de produse vândute în primele 30 de minute
– 20% din stocurile disponibile de Black Friday, epuizate în prima oră de la lansarea campaniei
– 29 de autorturisme vândute în primele două ore.
UPDATE 6. Un reprezentant eMAG a confirmat pentru gândul faptul că reducerile încep la eMAG la ora 06:00 pe 21 noiembrie.
Puteți vedea catalogul eMAG AICI.
Black Friday 2014 eMAG UPDATE 5. În oferta de Black Friday din acest an, eMAG va include 73 de autoturisme mărcile BMW, Fiat, Ford, Hyundai, Jaguar, Jeep, Land Rover, Mercedes Benz, Opel, Suzuki, în valoare totală de 10 milioane de lei și cu o reducere de până la 30% față de prețul de listă. Clienții eMAG pot cumpăra Ford Focus Trend 1.0 EcoBoost 125 cai putere la 13.999 euro, redus cu peste 5.300 de euro de la prețul de bază, Fiat 500 1.2 Pop la 8.999 euro, redus cu 30%. În zona premium, oferta va include Jeep Grand Cherokee 3.0 Mjet 250 cai putere AT9 4×4 Overland la 45.755 euro, redus cu 20.000 euro. Cea mai mare reducere aplicată modelelor de autoturisme din oferta eMAG este de 20.000 de euro față de prețul de listă.
Black Friday 2014 eMAG UPDATE 4. Supriza din acest an o reprezintă alimentări cu carburant la Rompetrol la preț redus. eMAG lansează de Black Friday la vânzare tichete pentru toate tipurile de carburanți Rompetrol (benzină, motorină, gaz petrolier lichefiat), cu un discount de 10% față de prețul la pompă.
„Dacă anul trecut am spart gheața în comerțul online românesc și am lansat în premieră la vânzare autoturisme, în acest an vom demonstra, prin parteneriatul cu Rompetrol, că inclusiv carburanții au potențial să devină una dintre categoriile vedetă în comerțul online și să se regăsească printre produsele pe care clienții le pot pune în coș, alături de electronice, produse de îngrijire personală, articole sportive sau cărți și jucării”, a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG.
Tichetele de benzină au o valoare de 200 de lei, iar eMAG va avea, numai în oferta specială de Black Friday 2014, 5.000 de tichete. Fiecare client poate cumpăra cel mult un tichet pe care îl adaugă în coș, ca și în cazul oricărui alt produs, iar cu tichetele în format fizic vor putea alimenta cu benzină, motorină sau GPL în toate stațiile Rompetrol din țară. Tichetele cumpărate online sunt livrate acasă.
eMAG a publicat pe site-ul său un material video în care prezintă stocurile pentru eveniment: 15.000 de televizoare, 50.000 de smartphone-uri, 6.000 de căști, 5.000 de parfumuri, 5.000 de anvelope, 10.000 de espresoare și 12.000 de cărți.
Black Friday 2014 eMAG UPDATE 3. În acest an, eMAG va vinde, de Black Friday, mașini în valoare de 2,5 milioane euro (mărci: Ford, BMW, Mercedes, Jeep, Jaguar, Fiat). De asemenea, va vinde anvelope de firmă la prețul de 199 lei bucata. „De Black Friday, vom vinde, printre altele, 10.000 de parfumuri (40 de branduri cunoscute) și 20 de tone de mâncare pentru animale. eMag va avea o surpriză mare pentru consumatori, foarte vizibilă pe site, începând cu ora 23.00. Știm că oamenii se întâlnesc în familie și își pun dorințele pe hârtie, dorind să cumpere lucruri diverse. Dimineața, asociază dorințele cu produsele eMag. Procedeul de cumpărare este simplu – te loghezi, adaugi produsele în coș și dar comanda cu un singur clic. În momentul acesta, sunt 24.950 de oameni pe site, de trei ori mai mulți decât într-o zi normală. Dimineața vor fi 150.000-200.000 de oameni care intră pe site. O treime sunt de pe mobil sau tabletă și eMag a lucrat doi ani la varianta mobilă”, a declarat Iulian Stanciu, directorul executiv al eMAG, la emisiunea ZF Live.
În ceea ce privește modalitățile de plată pe eMAG.ro, Stanciu se așteaptă ca 80% dintre clienți să plătească cash și 20% online cu cardul. Site-ul eMAG folosește sute de servere și poate suporta chiar și 500.000 de utilizatori cu ocazia Black Friday 2014. Cât despre profit, el poate fi zero sau pe minus. „Noi câștigăm însă foarte mulți clienți noi. Din vânzările de Black Friday vom avea 100.000 clienți noi. Fiecare are o valoare a clientului și doi din o sută de clienți fac o comandă. În prezent, eMAG are 1,5 milioane clienți si de Black Friday, comanda medie este de 500 de lei (în non-sezon, comanda este de 550 lei)”, a mai spus Stanciu.
Black Friday 2014 UPDATE 2. Gândul vă oferă, în exclusivitate, o nouă listă cu produse eMAG care fac parte din oferta Black Friday pentru acest an:
Consolă PS4 la 999 lei
eBook Kindle la 399 lei
Laptop cu ecran de 15,6 inci și procesor Intel Celeron Dual Core, la 499 lei
Hard Disk extern de 500 GB la 99 lei
iPad la 699 lei
iPhone 5S la 1499 lei
TV Led 80 cm la 499 lei
Router Wireless la 49 lei
SSD Intel 120 GB la 99 lei
Monitor LED de 18.5 la 199 lei
Espressor la 49 lei
Televizor 4K cu ecran cu diagonală de 101 cm la 1.999 lei
Black Friday 2014 eMAG UPDATE 1. Gândul vă oferă, în exclusivitate, câteva din ofertele de Black Friday ale eMAG:
Centrală termică la 1.499 de lei
Aspirator de 1.500 W la 69 lei
Pachet computer cu procesor Intel dual-core, monitor și imprimantă la 999 de lei
Tabletă de 7 inci la 99 de lei
Lopată zăpadă Fiskars la 89 lei
Pentru pregătirea Black Friday 2014, eMAG a investit 5 milioane lei în servere și 2 milioane de lei în platforma online.
eMAG pregătește o supriză de proporții pentru ediția din acest an, după ce în 2013 compania eMAG a vândut autoturisme în Black Friday.
Pentru livrarea produselor, compania a încheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD și TNT pentru un flux de livrare de 150 de camioane pe zi, astfel încât livrările să fie efectuate în decurs de șase zile. Retailerul estimează pentru Black Friday 2014 un număr de 4,5 milioane de vizite pe site.
Magazinul a introdus conceptul Black Friday pe piața locală în 2011, an în care a înregistrat vânzări de 8 milioane de euro.
eMAG a deschis recent un magazin cu produse pentru copii în complexul Grant Shopping Center, situat în cartierul Crângași din Capitală, și urmează să deschidă și o drogherie, a anunțat compania.
CELE MAI RECENTE INFORMAȚII DESPRE BLACK FRIDAY 2014 LE GĂSIȚI AICI >>>
eMAG
eMAG a fost lansat în anul 2001 de un grup de antreprenori locali, iar în prezent este parte a grupului Naspers din Africa de Sud. eMAG este cel mai mare retailer online din România, cu o cifră de afaceri estimată pentru anul 2014 la 260 de milioane de euro, în creștere cu 50% față de anul precedent.
eMAG deține showroom-uri în București, Iași, Ploiești, Cluj-Napoca, Craiova, Oradea, Brasov, Galati, Timișoara și Constanța. Compania are peste 800 de angajați.
În 2012, eMAG s-a extins pe piețele externe, compania realizând comerț online în Bulgaria, prin emag.bg, unde a ajuns rapid la o cotă de piață de 60%. Acestei extinderi i-a urmat cea din Ungaria, în 2013, unde eMAG are o cotă de piață de aproximativ 10%. În anul 2014, eMAG a alocat suma de 4,5 milioane de euro pentru dezvoltare în afara României, piețele externe urmând să asigure în acest an 10% din vânzări.