Prima pagină » Mini » Black Friday 2014 FashionDays. Magazinul online de modă mărește de trei ori oferta și oferă reduceri de până la 90%

Black Friday 2014 FashionDays. Magazinul online de modă mărește de trei ori oferta și oferă reduceri de până la 90%

Black Friday 2014 FashionDays. Magazinul online de modă mărește de trei ori oferta și oferă reduceri de până la 90%
Black Friday 2014 FashionDays. Magazinul online se așteaptă ca traficul pe site să crească de 10 ori în zilele de reduceri din campanie.

Black Friday 2014 FashionDays. „Black Friday este un fenomen în România. Am început pregătirile cu multe luni înainte, pentru acest eveniment. Avem o ofertă de trei ori mai mare pentru Black Friday, anul acesta, față de anul trecut”, a anunțat compania.

Magazinul online se așteaptă ca traficul pe site să crească de 10 ori în zilele de reduceri din campania Black Friday 2014. Campania va începe, pe Fashion Days, pe 21 noiembrie. 

„Dacă anul trecut categoria cea mai vândută a fost cea de pantofi, mai exact 17.237 de perechi au fost achiziționate în cele trei zile dedicate evenimentului, anul acesta, pe lângă ofertele speciale la această categorie, pregătim promoții la colecțiile de articole vestimentare de sezon de la peste 1.000 de branduri internationale: Esprit, Only, Vero Moda, Desigual, Jack&Jones, Pepe Jeans London, Napapijri, Love Moschino, Triumf, Guess și multe altele. De asemenea, dacă anul trecut cei mai activi cumpăratori au fost femeile cu un procent de 63%, anul acesta ne dorim să creștem procentul de cumpărători bărbați cu oferte speciale la articolele lor preferate, respectiv: pantofi sport, ceasuri și ochelari de soare”, au declarat, pentru gândul, reprezentanții magazinului online. 

FashionDays

Fashion Days Shopping SRL, controlat din anul 2011 de grupul Naspers din Africa de Sud, a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproape 50 milioane de euro, cea mai mare pondere având-o România. În total, în țara noastră lucrează circa 400 din totalul de 550 de angajați ai Fashion Days, România fiind „creierul întregii operațiuni” din Europa Centrală și de Est. Compania are, în depozitele de lângă București, circa 500.000 de produse care provin de la peste 1.000 de branduri. 

Adrian Popa este Editor of the Day la Gandul.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de ... vezi toate articolele
Autor