Cea mai scumpă conversație. Factura uriașă primită de un abonat de la o companie de telefonie mobilă
Robert Shadwick, un britanic de 65 de ani, a fost de-a dreptul șocat în momentul în care i-a venit factura de la telefonul mobil. Pe hârtie scria că bărbatul datora companiei de telefonie mobilă la care este abonat peste 1.200 de euro. De acești bani ar fi vorbit o singură dată, timp de 43 de ore. „Dacă ar fi să fie adevărat ar fi trebuit să vorbesc aproape două zile în continuu, fără să fi dormit deloc în tot acest timp, ceea ce este absurd”, a spus Shadwick.
Compania de telefonie mobilă EE, cea la este abonat bărbatul, a trecut imediat la măsuri în momentul în care a fost emisă factura. Astfel, i-a blocat apelurile și a încercat să îi ia banii din cont, notează Daily Mail.
Pentru a vedea care este problema, britanicul a cerut desfășurătorul, iar pe hârtia emisă de compania de telefonie mobilă s-a constatat că cele 43 de ore le-ar fi vorbit cu unul dintre operatorii de la telefonia mobilă atunci când a sunat să îi ceară diferite informații.
FOTO: Daily Mail // Robert Shadwick, britanicul care a primit o factură în valoare de peste 1.200 de euro de la compania de telefonie mobilă la care este abonat pentru că ar fi vorbit în continuu 43 de ore
Robert Shadwick spune că nu ar fi stat de vorbă cu operatorul mai mult de zece minute. Acesta menționează că cel mai probabil, operatorul nu a închis conversația cu el și ăsta este motivul pentru care s-au înregistrat atât de multe ore.
În cele din urmă compania de telefonie mobilă a renunțat la factura de peste 1.200 de euro. Potrivit celor de la EE, cazul este unul extrem de neobișnuit. „Având în vedere circumstanțele neobișnuite am șters toate datoriile și am reconectat telefonul. Clientul este fericit că i-am rezolvat problema”, a precizat un reprezentant al companiei de telefonie mobilă.