Compania de telefonie din România care a pierdut peste 700.000 de clienți într-un an
După scăderea de peste 18% a numărului de clienți pe cartele preplătite Telekom România avea la finele lunii iunie un număr total de aproximativ 4,8 milioane de clienți de comunicații mobile – revenind astfel la numărul de utilizatori pe care fostul Cosmote în înregistra în urmă cu 9 ani, respectiv la jumătatea anului 2008. La acea dată compania se afla în plină expansiune pe piață, baza de clienți crescând cu câteva sute de mii de clienți pe lună, în condițiile în care operatorul provocase un cutremur în industrie după lansarea primelor oferte cu mii de minute de apeluri în rețea.
Totuși, în raport cu anul 2008, acum marea diferență pentru Telekom este că numărul de abonamente la telefonia mobilă este aproximativ dublu, veniturile urmând o evoluție aproape similară.
Acum compania de cablu RCS&RDS este cea care zguduie piața, după relansarea ofertelor comerciale din telefonia mobilă în primăvara anului 2014. Operatorul de cablu a reușit în aprilie 2016 să depașească Telekom la numărul de contracte.