CTP: Simona ne-a servit. Suntem în stare să returnăm?
Pentru multe domnișoare venite „s-o vadă pe Simona”, felul în care se marchează scorul la tenis a fost o noutate matematică, cam ca la bacul pe care tocmai l-au picat sau nici nu l-au dat. Lilialele făpturi au tras după ele băieți de băieți, care au blocat străzile din jurul bazei cu gipane și merțane. De altfel, în spațiul pentru public din fața Centralului am putut vedea expuse un Mercedes-Benz pe care scria C 220 și altul botezat CDI 4M, poate vor iubitorii de tenis să cumpere. Chioșcurile cu materiale de tenis, mingi, rachete, corzi, adidași au fost strămutate undeva în spate, spre terenurile de antrenament. În mijlocul zonei tronează acum o sucursală a unui club, dar nu de tenis, unul Fratelli. Fotolii albe tip sac, pe care nu poți să stai decât tolănit, scaune înalte de bar, dozatoare de bere, cocteiluri cu pai, energizante cu alcool și cuburi de gheață, căci și să te uiți la tenis e un sport greu, epuizant.
Magazinul de profil de lângă arene e luat cu asalt de pisi care comandă mârtanului aferent „vreau racheta aia, roșu cu alb, ca a Simonei”, pe care o apucă de coadă cam cum pune mâna pe telecomanda plasmei.
E bine. Simona Halep face pentru România ce-a făcut acum aproape 100 de ani Suzanne Lenglen pentru tenisul francez, fiind prima vedetă socială a acestui sport, capabilă să influențeze linia modei, la fuste și poșete, stilul coafurilor și bandanelor, manichiura și marca de rimel. Tenisul feminin devine în acest moment la noi, mulțumită Simonei, un sport cu priză socială largă, în primul rând printre tinerii cu bani.
Repet, asta nu e rău. Dar genul acesta de fani, revelați peste noapte,….CITEȘTE AICI CONTINUAREA