EXIT-POLL RTV CSCI. REZULTATE ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014
EXIT-POLL RTV CSCI. REZULTATE ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014. Primele rezultate de la EXIT-POLL CSCI, comandat de România TV, vor fi publicate la ora 21:00. Gândul vă prezintă în timp real rezultatele de la ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014.
EXIT-POLL RTV CSCI. REZULTATE ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014.
Klaus Iohannis – 31%
Monica Macovei – 5%
Elena Udrea – 5%
Kelemen Hunor – 4%
Dan Diaconescu – 4%
Contractat de RTV la ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014 pentru sondarea opțiunilor de vot la ieșirea de la urne, Centrul de Studii și Cercetări Infopolitic (CSCI) lucrează de mai mulți ani pentru PSD. Coordonatorul CSCI este Dan Sultănescu, unul dintre consilierii de imagine de la partid ai lui Victor Ponta. Sultănescu este și editorialist și coordonator la obiectiv.info, site afiliat RTV, post TV înființat de deputatul PSD Sebastian Ghiță, dar condus în prezent de apropiatul său, Alexandru Iacobescu.
EXIT-POLL RTV CSCI. REZULTATE ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014. Institutul CSCI este parte a Fundației Multimedia pentru Democrație Locală, o organizație non-guvernamentală condusă de Dan Sultănescu, alături de Bogdan Teodorescu, al doilea strateg de imagine al lui Victor Ponta în această campanie electorală. Aflat din 2010 în stafful lui Victor Ponta, Dan Sultănescu a lucrat anterior în campania electorală pentru alegeri prezidențiale a lui Mircea Geoană, dar și în cea a lui Adrian Năstase, ca analist politicîn firma de consultanță a lui Bogdan Teodorescu.
Atât Fundația Multimedia cât și compania care culege datele pentru CSCI, Operations Research, deținută de sociologul Emil Pâslaru, se numără printre beneficiarii fondurilor europene alocate prin POSDRU.
EXIT-POLL RTV CSCI. REZULTATE ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014. Implicată la rândul său, ca director de analiză, în CSCI, soția lui Dan Sultănescu, Dana Sultănescu, lucrează în egală măsură cu PSD. AStfel, forma Politic Bluprint SRL, deținută în proporție egală de Dana și de Dan Sultănescu are, potrivit unor surse din PSD un contract cu partidul, furnizându-le comunicatorilor social-democrați mesajele zilnice pentru circa 2.000 de euro pe lună.
CSCI nu este singura casă de sondare care va avea un exit-poll de la ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014. Orice entitate poate face asemenea sondaje, cu precizarea că în zona de protecție stabilită de BEC, de 500 de metri în jurul secțiilor de vot, pot acționa doar operatorii entităților acreditate.