Prima pagină » Mini » FACEBOOK. De câte ori pe zi ne verificăm contul de Facebook

FACEBOOK. De câte ori pe zi ne verificăm contul de Facebook

FACEBOOK. De câte ori pe zi ne verificăm contul de Facebook
FACEBOOK. Robert Bednarski, Head of CEE al Facebook, a declarat, vineri, la evenimentul ICEEfest 2015, de la București, că oamenii vor să fie conectați tot timpul și verifică fluxul de știri de pe rețeaua de socializare Facebook, în medie, de 14 ori pe zi.

FACEBOOK. Robert Bednarski a susținut prezentarea „Facebook Evolution”, vineri, în cadrul sesiunii „A Room With A Global Giant View”, din cadrul ICEEfest 2015.

În acest context, Bednarski a spus că, în urmă cu câțiva ani, social media era dominată de text și mai puțin de fotografii și clipuri video, în timp ce în prezent totul se rezumă la a fi conectat și la distribuirea conținutului. „Fotografiile domină acum modul în care oamenii își exprimă sentimentele și modul în care este distribuit conținutul”, a spus Bednarski.

Potrivit lui Robert Bednarski, și conținutul video a devenit foarte important. Astfel, în fiecare zi, sunt înregistrate 4 miliarde de vizualizări ale unor clipuri video publicate pe Facebook.

Totodată, 50% dintre persoanele care au conturi pe Facebook se uită cel puțin la un videoclip în fiecare zi, iar cei mai mulți oameni (75%) fac acest lucru folosind dispozitive mobile.

De asemenea, potrivit lui Bednarski, oamenii vor să fie conectați mereu. Astfel, utilizatorii rețelei Facebook obișnuiesc să verifice fluxul de știri (News Feed-ul), în medie, de 14 ori pe zi.

„Facebook este despre orice contează pentru noi, nu este doar despre povești și despre poveștile prietenilor noștri, ci și despre prieteni, familie, oameni pe care îi admirăm, despre lucruri care ne plac, care ne înconjoară și care sunt relevante pentru noi. Facebook este și despre branduri, care se dovedesc utile pentru viețile noastre și, acum, brandurile au oportunitatea să intre pe cea mai mare platformă media”, a mai spus Robert Bednarski.

„Oamenii vor să fie conectați tot timpul, de dimineață și până foarte târziu în noapte, vor să vorbească cu oamenii care le plac, să fie conectați cu locurile, cu brandurile care le plac”, a spus Bednarski, precizând că, în acest context, va deveni din ce în ce mai importantă creativitatea bradurilor, pentru a putea atrage și mai mult consumatorii. „Nu este vorba doar despre faptul că brandurile concurează cu alte branduri, ci și de faptul că sunt în competiție cu tot felul de povești”, a explicat Robert Bednarski.

Facebook, cea mai mare rețea de socializare din lume, care are 1,44 de miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, este prezentă la ICEEfest 2015 alături de alte companii gigant din lume, precum Google și Twitter.

ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – a început joi și se va încheia vineri. Evenimentul este organizat de ThinkDigital, în parteneriat cu Orange.