Astfel, luna trecută, Antena 1 a înregistrat o medie de 418.000 de telespectatori pe minut la nivel național (235.000 la nivel urban), ceea ce se traduce printr-un rating de 2,27% și un share de 12,11%.
În aceeași perioadă, Pro TV a înregistrat o medie de 406.000 de telespectatori pe minut la nivel național (243.000 la nivel urban), ceea ce se traduce printr-un rating de 2,2% și un share de 11,78%.
Pe următoarele locuri se situează Kanal D, Antena 3, România TV, TVR 1, Acasă, Național TV, Prima TV și Disney.
Spre comparație, în luna iunie 2015, clasamentul era următorul: Pro TV, Antena 1, Kanal D, Antena 3, România TV, TVR 1, Acasă, Național TV, Prima TV și Antena Stars.
Reportervirtual.ro scrie despre căderea Pro TV-ului din iulie că aceasta este cauzată de ”experimentele eșuate ale noului management, cu emisiuni noi fie plimbate prin grilă la alte ore, fie pur și simplu anulate din cauza audiențelor mici”.