Pepsi, partener Electric Castle la cea de-a treia ediție a festivalului desfășurat weekendul trecut la Castelul Banffy din județul Cluj, a oferit fanilor prezenți la eveniment o serie de experiențe originale, în cadrul campaniei globale Pepsi Challenge.
Astfel, sâmbătă, Pepsi a realizat prima filmare Ultra HD din satelit, în care ”actori” au fost participanții la festival. Filmarea din spațiu a avut în prim plan două personaje uriașe, îmbrăcate în costume tradiționale românești și conectate prin simbolul internațional al păcii. Peste 200 de oameni au manevrat 4.000 de metri pătrați de pânze în culorile naționale și au compus mesajul țării noastre atunci când Urthecast – primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, situat la bordul Stației Spațiale Internaționale – a trecut pe deasupra României, la ora locală 13.20.
Pentru a fi vizibilă din spațiu, coregrafia care a compus cele două personaje îmbrăcate în ie și pălărie s-a desfășurat pe o suprafață de 50×100 m, pe stadionul din zona festivalului. Cei peste 200 de participanți au avut la dispoziție mai puțin de un minut pentru desfășurarea coregrafiei complete, acesta fiind timpul maxim în care poziția satelitului permitea filmarea mesajului. Secvența autentic românească va fi inclusă într-un scurtmetraj global realizat de Pepsi, care va avea premiera internațională în această toamnă.
„A fost o desfășurare impresionantă de forțe, iar vremea ne-a ajutat să avem vizibilitate foarte bună din satelit, un aspect esențial în acest proiect. Cele două personaje tradiționale reproduse la scară uriașă vor apărea alături de consumatori într-un film de scurtmetraj foarte special, a cărui premieră o așteptăm cu nerăbdare toamna aceasta. Suntem extrem de mândri că România face parte dintr-un proiect global de o asemenea anvergură”, a declarat Adriana Nestoriuc, Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo România
Pe parcursul celor patru zile de festival, cei care au fost văzuți consumând un produs Pepsi au primit cadou o lanternă originală, compusă dintr-un LED integrat în design-ul sticlei de Pepsi, utilă în special pentru cei cazați în zona de camping. De asemenea, toți cei care au vizitat punctele Pepsi de la eveniment au fost ”testați” pentru a vedea care este gustul de cola pe care îl preferă.