100.885 de mii de români au acceptat Marea Provocare Pepsi, o inițiativă fără precedent în România, și invitați să descopere gustul de cola preferat, 61,9% dintre ei au ales, pe nevăzute, Pepsi.
„Acceptă Marea Provocare PepsiË® este cea mai mare campanie de activare a brandului care s-a desfăsurat în România până acum. În cadrul campaniei, Pepsi a desfășurat 270 de activări în perioada iunie – august 2015, în marile orașe din România (București, Cluj, Iași, Brașov, Constanța, Timișoara, Pitești, Sibiu, Alba-Iulia), în stațiunile de vacanță de la mare, dar și la cele mai importante festivaluri de film și muzică din țară: Electric Castle și Transilvania International Film Festival, Jazz in the Park (Cluj), Summer Well (București), Bucharest International Air Show (București), SunWaves (Mamaia) și Liberty Parade (plaja Venus, Constanța).
Activările Pepsi au fost vizibile prin standuri special amenajate, la care consumatorii au fost invitați să guste pe nevăzute două băuturi de tip cola și să aleagă gustul care le place mai mult. Echipele Pepsi prezente la evenimente au interacționat cu fanii și i-au încurajat să participe la provocarea verii.
„> este cea mai mare campanie Pepsi de activare a consumatorilor români în stradă. A fost o inițiativă curajoasă, concepută ca o activitate distractivă prin care consumatorii să afle ce gust de cola preferă cu adevărat. Rezultatele ne bucură cu atât mai mult cu cât românii au participat în număr atât de mare”, a declarat Adriana Nestoriuc, Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo România.
Rezultatele campaniei sunt comunicate și în cel mai nou spot TV Pepsi, difuzat pe principalele stații TV și online.
Activările desfășurate sub umbrela „Acceptă Marea Provocare PepsiË® fac parte din campania globală Pepsi Challenge, lansată în România la începutul lunii aprilie 2015. Pe parcursul a trei luni, în cadrul acestei mișcari globale ambițioase, fanii Pepsi au fost provocați să experimenteze viața într-un mod diferit participând la o serie de provocări săptămânale și lunare comunicate pe site-ul www.acceptaprovocarea.ro.
*Afirmatie sustinuta de calculul bazat pe înscrierile preferințelor participanților peste 18 ani în număr de 100.885, cu privire la băuturile de tip cola degustate, prin completarea formularului electronic în cadrul aplicației „Marea provocare PepsiË® pusă la dispoziția participanților la standurile de desfășurare a campaniei „Marea Provocare Pepsi” în perioada 5 iunie – 25 august 2015.
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net în 2014, adus de un portofoliu de alimente și băuturi ce se completează reciproc și care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă largă de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.
În centrul filosofiei PepsiCo este Performanța cu Scop – angajamentul nostru de a oferi performanțe financiare la cel mai înalt nivel, creând în același timp o creștere durabilă a valorii acțiunilor. În practică, Performanță cu Scop înseamnă furnizarea unei game largi de produse alimentare și băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; găsirea unor modalități inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului și de a reduce costurile operaționale; oferirea unor locuri de muncă sigure pentru angajații noștri la nivel global; și respectarea, sprijinirea și realizarea de investiții în comunitățile locale în care ne desfășurăm activitatea. Pentru mai multe informații, vizitați www.pepsico.com.