(P) Pepsi este gustul de cola nr. 1 în România*

(P) Pepsi este gustul de cola nr. 1 în România*
Publicat: 23/09/2015, 09:26
Actualizat: 20/02/2019, 20:53

100.885 de mii de români au acceptat Marea Provocare Pepsi, o inițiativă fără precedent în România, și invitați să descopere gustul de cola preferat, 61,9% dintre ei au ales, pe nevăzute, Pepsi.

„Acceptă Marea Provocare PepsiË® este cea mai mare campanie de activare a brandului care s-a desfăsurat în România până acum. În cadrul campaniei, Pepsi a desfășurat 270 de activări în perioada iunie – august 2015, în marile orașe din România (București, Cluj, Iași, Brașov, Constanța, Timișoara, Pitești, Sibiu, Alba-Iulia), în stațiunile de vacanță de la mare, dar și la cele mai importante festivaluri de film și muzică din țară: Electric Castle și Transilvania International Film Festival, Jazz in the Park (Cluj), Summer Well (București), Bucharest International Air Show (București), SunWaves (Mamaia) și Liberty Parade (plaja Venus, Constanța).

Activările Pepsi au fost vizibile prin standuri special amenajate, la care consumatorii au fost invitați să guste pe nevăzute două băuturi de tip cola și să aleagă gustul care le place mai mult. Echipele Pepsi prezente la evenimente au interacționat cu fanii și i-au încurajat să participe la provocarea verii.

„> este cea mai mare campanie Pepsi de activare a consumatorilor români în stradă. A fost o inițiativă curajoasă, concepută ca o activitate distractivă prin care consumatorii să afle ce gust de cola preferă cu adevărat. Rezultatele ne bucură cu atât mai mult cu cât românii au participat în număr atât de mare”, a declarat Adriana Nestoriuc, Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo România.

Rezultatele campaniei sunt comunicate și în cel mai nou spot TV Pepsi, difuzat pe principalele stații TV și online.

Activările desfășurate sub umbrela „Acceptă Marea Provocare PepsiË® fac parte din campania globalăPepsi Challenge, lansată în România la începutul lunii aprilie 2015. Pe parcursul a trei luni, în cadrul acestei mișcari globale ambițioase, fanii Pepsi au fost provocați să experimenteze viața într-un mod diferit participând la o serie de provocări săptămânale și lunare comunicate pe site-ulwww.acceptaprovocarea.ro.

*Afirmatie sustinuta de calculul bazat pe înscrierile preferințelor participanților peste 18 ani în număr de 100.885, cu privire la băuturile de tip cola degustate, prin completarea formularului electronic în cadrul aplicației „Marea provocare PepsiË® pusă la dispoziția participanților la standurile de desfășurare a campaniei „Marea Provocare Pepsi” în perioada 5 iunie – 25 august 2015.

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net în 2014, adus de un portofoliu de alimente și băuturi ce se completează reciproc și care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă largă de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

În centrul filosofiei PepsiCo este Performanța cu Scop – angajamentul nostru de a oferi performanțe financiare la cel mai înalt nivel, creând în același timp o creștere durabilă a valorii acțiunilor. În practică, Performanță cu Scop înseamnă furnizarea unei game largi de produse alimentare și băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; găsirea unor modalități inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului și de a reduce costurile operaționale; oferirea unor locuri de muncă sigure pentru angajații noștri la nivel global; și respectarea, sprijinirea și realizarea de investiții în comunitățile locale în care ne desfășurăm activitatea. Pentru mai multe informații, vizitați www.pepsico.com.

Tags:
Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
„Greșeala incredibilă” pe care a făcut-o echipajul superiahtului lui Mike Lynch. „A fost o serie...
ŞOC! Fiica lui Năstase: 'Am fost preşul lui dintotdeauna, încă de când a vărsat vin...
Fostul vicepreședinte al Parlamentului Republicii Moldova i-a cerut lui Ion Țiriac să îi premieze și...
Avertismentul pensionarilor nemulțumiți de noile decizii: „Ne-au amăgit. Or să primească la vot ce merită”...
Roxana Dobre a tăcut cât a tăcut, dar nu a mai suportat și a spus...
FOTO Povestea lui Oleksandr Budko, soldatul căruia i-au fost amputate picioarele, dar care a devenit...
Acestor pensionari români li se va mări pensia cu 1.000 de lei, după recalcularea de...
Recunoști fetița din imagine? Acum are 39 ani și este adorată de sute de mii...
Afacerea deschisă de Vlad în Capitală: a început cu un spaţiu mic, iar după 6...
Descoperire șocantă la autopsia lui Filip, băiețelul mort la bazin
Tu ai văzut-o? Melania a dispărut misterios în timpul unei vacanțe în Turcia. Ce spune...
Pictorial de senzaţie cu cei mai obraznici 'iepuraşi' din România. Andreea Bălan, Anda Adam, Lavinia...
Ce reprezintă litera B la o mașină cu transmisie automată. Explicația fiecărui mod
Taxiurile fără şofer le iau pâinea de la gură taxiurilor clasice: apelare facilă şi preţuri...
Cel mai RAPID ÎNCĂRCĂTOR din lume! Încarcă ORICE TELEFON în mai puțin de...
UE, ordin pentru grupele de muncă la pensie. Olguța Vasilescu: N-au vrut să accepte
Secretele averii lui Alexandru Arșinel. Cum au fost împărțiți banii
VIDEO | Momentul frapant când o femeie sare gardul la zoo ca să mângâie un...
"Ultima misiune pentru Roberta". Ea este polițista de 21 de ani, ucisă de remorca unui...
Anamaria Prodan, depre cât de mult îi seamănă copiii. Ce anume îi spunea mama ei...
Ghinion după ghinion pentru Lino Golden! Artistul, implicat într-un nou accident: ”Cum am început eu...
BANCUL ZILEI. Bulă merge la o tipă acasă. Dormitorul era plin de jucării de pluș....
David Niven, al doilea James Bond. Sublocotenent, scriitor și actor de Oscar