Prima pagină » Mini » (P) Pepsi îi invită pe români să ”joace” într-un scurtmetraj filmat din spațiu: ”Este un proiect care sfidează convențiile și inovează pe toate planurile”

(P) Pepsi îi invită pe români să ”joace” într-un scurtmetraj filmat din spațiu: ”Este un proiect care sfidează convențiile și inovează pe toate planurile”

Pepsi îi invită pe fanii din România să ”joace” într-un scurtmetraj care va include imagini filmate de la bordul Stației Spațiale Internaționale (ISS), se arată într-un comunicat al companiei.

Românii care vor participa sâmbătă, 27 iunie, la festivalul Electric Castle desfășurat la Castelul Banffy din județul Cluj, vor participa, în cadrul #PepsiChallenge, la o coregrafie elaborată, coordonată de o echipă de 200 de oameni și care va include 4.000 de metri pătrați de pânze în culorile naționale.

La ora 13.20, atunci când satelitul echipat cu sistemul Urthecast (primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, situat la bordul ISS) va trece pe deasupra României, va avea loc filmarea pentru țara noastră.

Mesajul României filmat din spațiu, ce va fi parte integrantă din povestea filmului, va avea în prim plan două personaje reproduse la scară uriașă, îmbrăcate în costume tradiționale românești și conectate prin simbolul internațional al păcii.

„Suntem foarte mândri că România participă în acest proiect global, de o anvergură fără precedent. Este un proiect care sfidează convențiile și inovează pe toate planurile, inclusiv tehnologie, cinematografie și marketing. A fost o provocare să găsim cea mai ingenioasă soluție pentru a crea un mesaj vizibil din spațiu și suntem nerăbdători să vedem rezultatul final. Invităm toți românii să fie cu ochii pe Electric Castle, iar cei care participă la festival să vină accesorizați cu ii și pălării, pe 27 iunie, pentru a susține  povestea acestui proiect unic”, a declarat Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices România.

Proiectul face parte din campania globală Pepsi Challenge, desfășurată alături de vedete internaționale și parteneri prestigioși, cu provocări globale și locale prin care fanii Pepsi din întreaga lume sunt încurajați să sfideze convențiile, să trăiască intens și să transforme fiecare moment – mic sau mare – într-unul epic.

Recomandarea video

Mediafax
Alertă epidemiologică în România: Primul deces din cauza virusului gripal din acest sezon la o femeie din Cluj
Digi24
Administrația Trump interzice vizele de SUA pentru cinci europeni, printre care și fostul comisar Thierry Breton. Care este motivul
Cancan.ro
Ce pensie are Cornel Dinu. Câți bani încasează de la statul român, de fapt
Prosport.ro
FOTO. Mădălina Ghenea le-a tăiat răsuflarea tuturor când a apărut așa la filmări
Adevarul
Poți câștiga 30.000 de euro în șase luni dacă accepți această slujbă pe o insulă pustie din Scoția. Ce sarcini are angajatul
Mediafax
Sudul țării, sub cod galben de ninsori în Ajunul Crăciunului. În ce zone se așteaptă un strat mai consistent de zăpadă
Click
Orașul care va avea primul tren suspendat din România
Digi24
Ce au pățit două ucrainence care au încercat să treacă granița cu 60.000 de dolari ascunși în încălțăminte
Cancan.ro
Plutonierul major Mirel Tulitu a murit într-un accident rutier cumplit. 3 fetițe au rămas acum orfane de tată 😢
Ce se întâmplă doctore
Cum se menține în formă Ricky Martin, la 53 de ani! Zeul latino care sfidează timpul
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Brandul chinezesc ce depășește pragul de 1.000 de unități vândute în România, la câteva luni de la lansare
Descopera.ro
Misterul Triunghiului Bermudelor, posibil rezolvat! Ce au descoperit doi seismologi?
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ: – M-a pus dracu' să-mi iau păpușă gonflabilă inteligentă!
Descopera.ro
Cele mai bogate familii din lume au devenit și mai bogate în anul 2025