Prima pagină » Mini » Steaua crește ratingul televiziunilor. Audiențele DigiSport și Dolce în ziua meciului cu Craiova

Steaua crește ratingul televiziunilor. Audiențele DigiSport și Dolce în ziua meciului cu Craiova

Steaua crește ratingul televiziunilor. Audiențele DigiSport și Dolce în ziua meciului cu Craiova
Nu contează cine dă meciul, cât timp joacă Steaua. O arată rezultatele de audiență ale partidei Steaua - Craiova, difuzată de DigiSport și de Dolce Sport, scrie paginademedia.ro

Digi Sport (canal deținut de RCS) a fost pe locul al doilea la orașe și pe segmentul comercial, imediat după Pro TV, cu meciul de fotbal. Și Dolce Sport (post al Telekom) a stat mult mai bine în audiențe decât de obicei: a prins top zece.

Săptămâna trecută, un alt meci al Stelei a fost televizat: partida Steaua-Plzen, dată de Pro TV (o stație cu o altă forță decât DigiSport și Dolce Sport), a avut o medie de peste două milioane de români pe minut. 

Citește continuarea aici

Autor