Prima pagină » Știri » Ponta cere amenzi „fără milă” pentru firmele care înregistrează întârzieri la autostrada București-Ploiești și A2

Ponta cere amenzi „fără milă” pentru firmele care înregistrează întârzieri la autostrada București-Ploiești și A2

Ponta cere amenzi
Premierul Victor Ponta i-a solicitat ministrului Transporturilor să inspecteze, joi, lucrările la autostrăzile București-Ploiești și București-Constanța (A2), iar firmelor care au depășit termenele de execuție să le aplice "fără milă" sancțiuni.

Premierul Victor Ponta i-a solicitat ministrului Transporturilor să inspecteze, joi, lucrările la autostrăzile București-Ploiești și București-Constanța (A2), iar firmelor care au depășit termenele de execuție să le aplice „fără milă” sancțiuni.

„Vă rog să mergeți și la autostrada București-Ploiești, și la autostrada spre Constanța. Vreau să știm foarte clar ce se întâmplă acolo, de ce nu se respectă termenele și să luați imediat măsuri. Așa cum m-ați informat, fără milă, fără amânări! Cine a promis, a semnat și nu s-a ținut de cuvânt plătește. Nu există nicio firmă pe care s-o iertăm într-un fel sau altul, oamenii așteaptă de la noi să știe corect când sunt gata autostrăzile respective și cine plătește pentru faptul că nu s-au respectat termenele”, a spus Ponta ministrului, în ședința de miercuri a Guvernului.

Reprezentanții Ministerului Transporturilor nu știu, cu trei zile înainte de ultimul termen avansat pentru deschiderea autostrăzii București-Ploiești, dacă sâmbătă va fi deschisă circulația auto.

Se lucrează, cred, într-un ritm mai susținut decât s-a lucrat vreodată. Știu că există voci care spun că nu se va preda pe 30 iunie. Sigur că sunt niște păreri. Unii spun că se va preda, alții că nu se va preda. Realitatea este în teren și se lucrează foarte intens”, a declarat, miercuri, la conferința Mediafax Talks about Auto Industry, secretarul general adjunct al ministerului, Horațiu Buzatu.

Primul termen de dare în folosință a fost 2010, finalizarea fiind amânată de mai multe ori.

Lucrările la autostrada București-Ploiești sunt împărțite în două sectoare, respectiv București-Moara Vlăsiei, unde lucrează consorțiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, și Moara Vlăsiei-Ploiești, construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co Internațional/Euroconstruct ’98/Com-Axa.

Valoarea totală a lucrărilor este de 450 milioane euro.

Ovidiu Bărbulescu, [email protected]

Citește și