ALEGERI LOCALE 2012. CJ Brașov a făcut un ghid turistic cu „realizările” candidatului Căncescu

Publicat: 23 07. 2012, 17:49
Actualizat: 24 07. 2012, 08:36

În ultimele zile, câteva zeci de mii de brașoveni au descoperit în cutiile poștale un „volum” format A5 de 24 de file, intitulat „BRAȘOV Primul județ turistic al României”, tipărit „full color lux” și editat de Consiliul Județean Brașov, după cum stă scris pe prima și ultima copertă.

AICI GĂSIȚI REZULTATELE ALEGERILOR LOCALE ÎN HARTA INTERACTIVĂ GÂNDUL

  În loc de promovarea ofertei turistice a Brașovului, cum era de așteptat, destinatarii au aflat de fapt care sunt realizările lui Aristotel Căncescu, candidat al USL pentru un al patrulea mandat la șefia Consiliului Județean Brașov. Pe fiecare pagină, Căncescu „bifează” de la zidurile și turnurile cimentuite ale cetății medievale sau autocarul supraetajat „tip Londra” de 300.000 de euro la aeroportul internațional de la Ghimbav – aflat tot în stadiul de promisiune ca și în 2008, când avusese parte de o dublă inaugurare electorală a lucrărilor, la locale și la parlamentare, cu participarea ministrului transporturilor la acea vreme, Ludovic Orban, și a premierului Tăriceanu.

REZULTATE ALEGERI LOCALE 2012 PE JUDEȚE

Mai mult, Căncescu își asumă o serie de investiții ale primăriei și MDRTcum ar fi „ocolitoarea mare a Brașovului” despre carea spune că este „cel mai mare proiect pe care l-am finalizat” sau „reabilitarea și extinderea domeniului schiabil din Poiana Brașov”. De asemenea, este prezentată ca realizare investiția de 189 de milioane de euro pentru modernizarea infrastructurii de apă-canalizare, finanțată de Ministerul Mediului în cadrul unui proiect național pe banii Uniunii Europene.

Întrebat de gândul, într-o conferință de presă, cum justifică folosirea banilor publici din bugetul C.J. Brașov pentru aceste pliante electorale, câte exemplare au fost tipărite și cât au costat, Căncescu ne-a replicat, pe un ton iritat: „Nu răspund la întrebarea asta!”