Pe final de campanie electorală, ministrul Transporturilor, liberalul Ovidiu Silaghi, îi dă o mână de ajutor colegului său de partid, Aristotel Căncescu, candidat pentru al patrulea mandat la șefia CJ Brașov. Silaghi a promis clasificarea ca drum național a DJ 105 de 24 de kilometri dintre Șercaia și Hoghiz și „prinderea” în bugetul ministerului pe 2013 a sumei de 40 de milioane de euro, cerută de Căncescu pentru reparația capitală a acestuia. De asemenea, el l-a asigurat de „tot sprijinul logistic și de avize și aprobări din partea Ministerului Transporturilor pentru viitorul aeroport de la Brașov, la care dl. Căncescu ține atât de mult”.
Dracula Express de campanie
Nu în ultimul rând, Silaghi a promis trecerea în proprietatea C.J. Brașov, „printr-o hotărâre de guvern cât mai rapidă”, a unei locomotive și a două vagoane de epocă aflate în patrimoniul Societății Feroviare de Turism „SFT – CFR” SA. În urmă cu patru ani, la inițiativa lui Căncescu, acestea au fost recondiționate de Consiliul Județean – la un preț de 600.000 de euro – după care, sub denumirea de „Dracula Express”, au fost puse în circulație pe ruta Brașov-Râșnov pe durata campaniilor electorale de la localele și parlamentarele din acel an, pe ruta Brașov-Râșnov. Apoi, după expirarea contractului ce permitea exploatarea lor gratuită de către C.J. Brașov timp de un an, în contul banilor investiți, locomotiva și vagoanele au fost recuperate de Societatea Feroviară de Turism SA, a cărei conducere, susține Căncescu, ar fi cerut anul trecut „o chirie imensă, plus o mare sumă de bani ca șpagă” pentru un nou contract de închiriere a trenului. „Aceasta este o societate de stat, deci nu va fi nici o problemă cu diminuarea patrimoniului ei, pentru că locomotiva și vagoanele respective vor trece tot în proprietatea unei instituții a statului, care e Consiliul Județean Brașov”, a explicat Silaghi.
30 iunie – noul „ultim termen, bătut în cuie” pentru finalizarea autostrăzii București – Ploiești
Răspunzând unei întrebări gândul, ministrul Transporturilor a anunțat că noul „ultim termen” pentru finalizarea și darea în exploatare a tronsonului de autostradă București-Ploiești este stabilit pentru finalul acestei luni. „Va fi 30 iunie, bătut în cuie, se va putea circula de la centura Bucureștiului până la centura Ploieștiului!”, a spus Ovidiu Silaghi.