Moshe Klughaft este cunoscut pentru succesul său înregistrat în postura de strateg al Bayit Yehudi (n.r – partid al evreilor ultraortodocși), lucrând și la ceea ce a însemnat protestul rezerviștilor în urma războiului din Liban din 2006, care a ajutat, practic, dreapta să revină la putere, dar și la o campanie care și-a propus să urgenteze studiul asupra matematicii , care l-a avut în centru pe fostul președinte, Shimon Peres, notează The Jerusalem Post. Shaked a mai coordonat campanii și pentru prim-ministrul Benjamin Netanyahu și pentru președintele partidului Shas, Arye Deri.
PSD a apelat la cei doi strategi israelieni grație succesului înregistrat, de-a lungul timpului, în social media și experienței pe care o au în gestionarea noilor rețele de socializare. Campania pentru parlamentare a schimbat, astfel, imaginea partidului, care a reușit să devină o alternativă pentru segmentul tinerilor și celor care se revendică a fi patrioți.
Klughaft și Shaked au folosit mesaje care, în mod tradițional, vin dinspre partidele de dreapta pentru a îmbunătăți imaginea PSD în zona de centru-stânga. Sloganul lor a fost „Îndrăznește să crezi în România”.
Au inclus tinerii în acest demers, aceștia trimițând clipuri video cu ei în timp ce susțin că au încredere în România.
Au existat, totodată, și reclame electorale negative, care transmiteau că susținătorii altor partide nu cred în viitorul țării.
Moshe Klughaft și Sefi Shaked au refuzat să fie intervievați, mai notează aceeași sursă.