De ce poartă Sebastian BURDUJA tricou turcoaz în campanie / „Este despre înțelepciune și LINIȘTE”
This browser does not support the video element.
Motorul, BurdujaMobilul și tricoul turcoaz sunt simbolurile brandului de campanie al candidatului PNL pentru funcția de primar general. Sebastian Burduja și-a făcut intrarea în cursa pentru Primăria Capitalei pe motor și cu un tricou turcoaz. De atunci, tricoul polo este piesa vestimentară la care nu renunță în acțiunile electorale.
Întrebat, la Antena 3, dacă a luat exemplul lui Traian Băsescu, fostul primar general și președinte al României, care purta un tricou asemănător în campaniile electorale, Burduja a răspuns că tricoul său este turcoaz, spre deosebire de cel al lui Băsescu.
Nu am preluat modelul de la Traian Băsescu. Eu sunt în turcoaz, deși cred că îmi stă bine și în bleu. (…) S-a întâmplat să fiu cu tricoul acesta, i-a plăcut echipei și am continuat să-l port, a spus Burduja la Antena3.
Despre culoare tricoului, Burduja spune că transmite înțelepciune și liniște.
Mie îmi place turcoazul. Este o culoare caldă, este despre înțelepciune, liniște, a avea un plan, a avea o viziune, transmite niște elemente, a explicat candidatul PNL.
Dacă persoana Sebastian Burduja preferă motorul sâmbăta, candidatul Sebastian Burduja folosește un microbuz branduit pentru acțiunile electorale. Prin București se deplasează, împreună cu echipa, în BurdujaMobil.
Eu mi-am depus candidatura pe motor, că era o zi de sâmbătă și sâmbăta merg cu motocicleta și am spus și public că nu mă schimb în companie. Am venit cu BurdujaMobilul (n.r. la emisiune), care este un fel de microbuz. E un microbuz închiriat care înseamnă branduirea echipei.
CITEȘTE ȘI: