„Primarul -faliment- dă două milioane de euro din banii publici pentru reclamă! Teoretic pentru Primărie, practic pentru primar. Două instituții din subordinea municipalității au încheiat acorduri cadru pentru campanii de promovare menite să-i convingă pe bucureșteni de realizările -mărețe- din mandatul Gabrielei Firea. Administrația Spitalelor și Administrația Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic au semnat un acord cadru în valoare de 4,8 și, respectiv, 3,2 milioane de lei fără TVA”, se arată într-o postare a USR București.
Organizația precizează că nu este exclus ca acest model să fie urmat și de alte instituții sau companii ale municipalității.
„Între timp, Primăria a tăiat bani de la investițiile la rețeaua de termoficare, a depășit termenele promise pentru finalizarea marilor proiecte de infrastructură, a făcut praf managementul traficului și a tocat sume exorbitante pe companii, statui și festivaluri”, a adăugat filiala USR București.