Marcel Ciolacu, candidat la alegerile prezidențiale din partea PSD, a reușit să strângă cele mai mari audiențe în prima săptămână de campanie electorală.
Dintre cei patru invitați la emisiunea „Un președinte În fața națiunii”, de la Antena 3 CNN, Marcel Ciolacu a reușit, la nivel național, să obțină o audiență de 3.4 rating, iar la nivelul publicului din mediul urban cu vârste între 25-59 de ani 2.4 puncte rating.
Potrivit datelor furnizate de Kantar Media, Marcel Ciolacu a adus Antenei 3 CNN o audiență record în data de 30 octombrie. La nivel urban cu un public cu vârste cuprinse între 25-59 de ani, minutele de aur au fost 22.36 când premierul vorbea despre subiectul Colectiv și investițiile în sănătate și la ora 22.53 când premierul vorbea despre strategia de combatere a consumului de droguri.
La nivel național, recordul de audiență a fost atins la minutul 22.46, când premierul vorbea despre realizările sale pe plan extern ca premier, deși nu vorbește engleză la perfecție. (Detalii AICI. )
Audiență +18 la nivel național, intervalul orar 21.00-23.00, Antena 3CNN
Elena Lasconi, candidată USR, 27 octombrie – vârf de 2.1 puncte rating
Nicolae Ciucă, candidat PNL, 28 octombrie – vârf de 2.8 rating
Mircea Geoană, candidat independent, 29 octombrie – vârf de 3.2 rating
Marcel Ciolacu, candidat PSD, 30 octombrie – vârf de 3.4 rating
Audiență Urban, 25-59 ani, intervalul orar 21.00-23.00, Antena 3CNN
Elena Lasconi, candidată USR, 27 octombrie – vârf de 1.3 puncte rating
Nicolae Ciucă, candidat PNL, 28 octombrie – vârf de 1.5 rating
Mircea Geoană, candidat independent, 29 octombrie – vârf de 2.4 rating
Marcel Ciolacu, candidat PSD, 30 octombrie – vârf de 2.4 rating
CITEȘTE ȘI:
Marcel Ciolacu semnează în direct: „NU am să desemnez un prim-ministru din partea partidului AUR”