Premierul Marcel Ciolacu afirmă, ironic, că autobiografia anunțată, dar nelansată a lui Nicolae Ciucă va fi un bestseller.
Întrebat cum comentează faptul că PNL ar fi folosit bani publici pentru ca Nicolae Ciucă să-și promoveze cartea ,,Un ostaș în slujba țării”, premierul face referire la „succesul” cărții.
Premierul Marcel Ciolacu nu a dat un răspuns despre faptul că liberalii ar fi cheltuit bani publici pentru promovarea acestui volum, însă este convins că va fi o carte vândută.
Am înțeles că au fost folosite (nr. panourile) la lansarea unei cărți. O să fie un bestseller, sunt ferm convins. Mai ales, ținând cont de ce promovare a avut.
Reamintim că o anchetă jurnalistică a scos la iveală faptul că aproximativ 400 de panouri cu Nicolae Ciucă au costat PNL, până în prezent, 2 milioane de euro și vor costa alte 2 milioane până la alegerile prezidențiale. Citește aici.
Atenție, fondurile sunt destinate promovării unei cărți autobiografice a liderului PNL, care nu a fost validat drept candidat al partidului la președinția României. Cartea a fost anunțată în urmă cu două luni, chiar de către Nicolae Ciucă, iar în acest moment, conform surselor, este aproape gata și urmează să ajungă la tipografie în curând.
Lideri ai PNL s-au ferit să comenteze pe marginea folosirii fondurilor venite din subvențiile publice pentru campania de marketing a lui Ciucă.
Chiar europarlamentarul Rareș Bogdan spune că „trebuie să mai explice și alții”. Încă, a declarat pentru Gândul că este vorba despre „banii partidului”.
Partidul are 282.000 de cotizanti cu carnet de partid validat. E un context și contracte de închiriere a spațiilor pe un an, a declarat europarlamentarul liberal pentru Gândul.
Purtătorul de cuvânt al PNL, Ionuț Stroe, a oferit clarificări pentru Gândul.
Panourile au fost rezervate și contractate încă din luna februarie 2024 pentru întreg anul, pentru toate ciclurile de alegeri (locale, europarlamentare, Congresul EPP de la Bucuresti și pentru Ziua Partidului, a transmis Stroe. Citește mai mult aici.
Senatorul PSD Daniel Zamfir atrage atenția asupra faptului că trebuie analizat în ce măsură banii din subvenție pot acoperi costurile de promovare a unei cărți, fie ea și a șefului de partid.
E limpede că această campanie e una de promovare a cărții înțeleg eu. Trebuie văzut în ce măsură din subvenția de la partide se poate plăti acest tip de publicitate pentru lansarea unei cărți. E limpede că e o precampanie a domnului Ciucă pentru alegerile prezidențiale, a spus Zamfir, pentru Gândul.
Citește mai multe aici.
CITEȘTE ȘI: