Platforma de lansare a lui Mircea Geoană, inspirată din campania „Cumpără Românește”? / „Au ales calea cea mai ușoară”
Mișcarea Civică „România Renaște”, care îl invită pe Mircea Geoană să candideze la președinția României se prezintă cu un logo ce folosește simboluri și culori utilizate de social-democrați pe platforma Cumpără Românește.
Platforma, ce reunește 12 organizații nonguvernamentale, promovează mesajele publice ale secretarului general adjunct al NATO, inclusiv „saltul istoric” de care are nevoie România, menționat de Geoană, într-un discurs la Cluj Napoca.
La un recent discurs la Academia de Științe Economice am descris pe larg nevoia unui salt istoric de dezvoltare pentru tara noastră, de primenire a Proiectului Național, spunea Geoană, în noiembrie anul trecut.
Saltul istoric este una dintre misiunile acestei mișcări civice.
Mircea Geoană participă la evenimente organizate sub egida România Renaște.
Pe site afli că „România Renaște!” este proiectul tuturor românilor și te invită să te alături celor peste 2000 de persoane înscrise. Însă, niciun detaliu despre echipa din spate.
Coordonatorul mișcării este profesorul Dumitru Borțun, care spune că nu s-a ocupat personal de crearea logo-ului reprezentativ, care este compus din simboluri și culori asemănătoare celor folosite de PSD, în campania lor.
Profesorul Borțun nu vede similitudini, dar poate fi o „neatenție a creativilor”, care au ales „calea cea mai ușoară”, cum s-a întâmplat în cazul frunzei folosite drept logo de ministerul Turismului pentru promovarea brandului României, în trecut.
Nu, nu e nicio similitudine. Uite o neatenție, o greșeală… știți cum e. Exact ce-a pățit Guvernul României când cu frunza. O firmă care uitase că are un contract cu Guvernul României, și-a dat seama că vine deadline-ul, au ales calea cea mai ușoară. Mă tem că băieții ăștia care lucrează pentru noi am ales calea mai ușoară, a explicat profesorul Borțun pentru Gândul.
CITEȘTE ȘI: