Partidul Mișcarea Populară a organizat zilele acestea „școala de comunicare a PMP”, în cadrul căreia s-au pus bazele pentru pregătirea strategiei formațiunii la alegerile din 2024.
„Școala de comunicare a PMP a adus împreună, la Neptun, aproape 150 de membri din organizațiile din țară. Evenimentul a pus accent pe revitalizarea comunicării la nivel de partid și pe pregătirea strategiei de comunicare a PMP pentru alegerile din 2024”, se arată într-o informare, de duminică, a partidului.
Potrivit sursei citate, în prima parte a zilei de sâmbătă a avut loc și Colegiul Național, unde pe lângă detaliile de organizare, s-a discutat și despre măsurile pe care PMP le va propune în contextul actual, pentru diminuarea impactului unei crize financiare asupra românilor.
„Cele două zile au arătat un singur lucru: suntem tot mai uniți și căutăm soluțiile cele mai bune pentru a merge mai departe. #unnouinceput #echipapmp #otpmp”, au scris reprezentanții formațiunii.
Europarlamentarul Eugen Tomac a fost ales președintele PMP în 19 februarie, în congresul extraordinar al formațiunii. Eugen Tomac a primit 421 de voturi din cele 456 exprimate de membrii PMP prezenți la congres, iar 18 voturi au fost împotriva sa. Totodată, au existat și 17 abțineri.
„Vă promit că voi face tot ce îmi stă în putință pentru a nu vă dezamăgi. Această echipă va face tot ce îi stă în putință pentru ca nimeni să nu rămână în urmă. O Românie creștin-democrată e una a respectului profund, în care nimeni nu se simte străin în țara lui, ne prețuim valorile și nu cred că avem o țară pe care să o tratăm cu dezinteres”, a declarat Eugen Tomac după vot.
De amintit că anul viitor, în 2024, statul trebuie să organizeze, la termen, toate cele patru tipuri de alegeri: locale, europarlamentare, prezidențiale și parlamentare.