Prima pagină » Știri politice » Soluțiile lui Cătălin Cîrstoiu, candidatul la Primăria Capitalei, pentru aglomerația din trafic: „Sunt multe măsuri care pot fi luate”

Soluțiile lui Cătălin Cîrstoiu, candidatul la Primăria Capitalei, pentru aglomerația din trafic: „Sunt multe măsuri care pot fi luate”

Medicul ortoped Cătălin Cîrstoiu, candidatul Coaliției, în lupta pentru Primăria Capitalei, a propus câteva direcții pentru fluidizarea traficului  bucureștean. Cîrstoiu a menționat că un sistem de semaforizare inteligent și mijloace de transport de transport public eficiente, sunt doar câteva dintre soluțiile ce pot ușura viața cetățenilor.

Invitat în platoul Atena 3, medicul Cătălin Cîrstoiu a vorbit despre una dintre cele mai mari probleme pe care le întâmpină zi de zi bucureștenii, și anume: aglomerația din traficul urban. Medicul ortoped, candidat la Primăria Capitalei, a subliniat că această situație nu este doar un banal inconvenient, ci afectează și sănătatea cetățenilor

Zi de zi spre Spitalul Universitar eu fac un drum care variază între 45 minute o oră. E un lucru care să provoacă un profund disconfort și aici inevitabil abordăm o problemă majoră a Capitalei astăzi, traficul rutier și traficul pietonal. Pentru că până la urmă și asta e o problemă. Sunt ore în care oamenii pot face altceva. Și asta pentru că sunt doctor, să știți că poate afecta foarte mult și sănătatea oamenilor.

De aceea am spus tot timpul că sănătatea nu înseamnă numai componenta aceasta de spital, înseamnă și componenta cealaltă, ce faci în afara ei, să ai un trafic favorabil, să ai un aer curat, să ai o apă curată, să poți să mergi într-un parc care să fie cumva recreativ, să fie un parc care să te atragă. Toate astea adunate până la urmă dau acea stare de bine care elimină acel stres cotidian major. (…)

Cătălin Cîrstoiu a menționat că implementarea unui sistem de semaforizare inteligent în toată Capitala ar reprezenta o soluție viabilă pentru traficul rutier bucureștean.

Exista un studiu care a dat niste solutii. Sistemul de semaforizare inteligenta in acest oras e implementat doar vreo 45-50%, este incomplet. Astfel ca nu exista un feedback suficient. Sistemul acesta iti arata cum trec mijloacele de transport in comun pe zone. Nu avem benzi unice. S-a inceput, dar timid. La noi sistemul contorizeaza sambata si duminica si vezi ca stau masinile la stop, desi nu e nimeni in trafic.

Candidatul la Primăria Capitalei a subliniat importanța unui transport public eficient, care să-i determine pe cetățeni să utilizeze mai puțin mașinile personale.

Dincolo de asta, cel mai important este să realizăm că mai sunt și alte măsuri conexe. Dacă tot vorbim de trafic, gândiți-vă că dacă am avea un transport public eficient, oamenii poate ar fi determinați să folosească transportul public în detrimentul mașinilor personale. A schimba mentalitati e un lucru foarte greu, asta se stie. Daca vorbim despre trafic sunt multe masuri care ar putea fi luate.

Dar eu vreau sa fiu altfel de primar. Eu, in profesia mea, tratez oameni. Unui om ii pui un diagnostic si trebuie sa ii comunici si un tratament. Vestile nu sunt intotdeauna bune. Eu asta vreau sa fac, sa spun ce se poate si ce nu se poate. Daca vii si spui ca vei face raiul pe pamant, sa fim seriosi. Eu cred ca trebuie o abordare corecta. Am auzit ani de zile de o autostrada suspendata, care a ramat mereu un vis irealizabil. Eu chiar nu vreau sa fac treaba aceasta, nu vreau sa mint pe nimeni.”, a declarat Cîrstoiu, la Antena 3.

CITEȘTE ȘI:

Sebastian BURDUJA despre candidatul COALIȚIEI la Capitală: Bucureștiul dă semnalul! Lupta de orgolii a luat sfârșit!

„Ar cam avea nevoie Bucureștiul de un medic” / Rareș Bogdan, întrebat despre Cătălin Cîrstoiu: Nu-l cunosc pe DOCTORUL de genunchi

Robert Negoiță explică declarația despre Piedone: N-am spus că votez cu altcineva / Dialog Negoiță – Cîrstoiu, despre SPERANȚĂ

Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, și-a început cariera în funcția de redactor la MEDIAFAX și Antena 3. A evoluat în poziția de editor și reporter în cadrul ... vezi toate articolele

Citește și