Prima pagină » Știri politice » TVR va plăti aproape 60.000 de euro pentru exit poll-ul pentru turul II al alegerilor prezidențiale. Cine este asocierea desemnată în „situație de urgență”

TVR va plăti aproape 60.000 de euro pentru exit poll-ul pentru turul II al alegerilor prezidențiale. Cine este asocierea desemnată în „situație de urgență”

TVR va plăti aproape 60.000 de euro pentru exit poll-ul pentru turul II al alegerilor prezidențiale. Cine este asocierea desemnată în
Societatea Română de Televiziune (TVR) va plăti aproape 60.000 de euro pe un sondaj de opinie de tip exit-poll Centrului de Sociologie Urbană și Regională (CURS) SA.

Sondajul va fi realizat de asocierea dintre Centrul de Sociologie Urbană și Regională (CURS) și Grupul de Studii Socio-Comportamentale Avangarde SRL, cea de-a doua fiind controlată de sociologul Marius Pieleanu, invitat abonat la emisiunile TV la Antena 3. 

Valoarea contractului atribuit de TVR este de 260.000 de lei, fără TVA. 

TVR nu a organizat o licitație pentru a alege firma de sondaje, ci a folosit o altă procedură permisă de legislație, și anume negocierea fără anunț de participare. Justificarea alegerii procedurii este explicată în anunțul de atribuire prin „situație de urgență extremă survenită în urma unor evenimente care nu puteau fi prevăzute de autoritatea contractantă, în conformitate cu condițiile stricte stabilite în directivă”. Criteriul de atribuire a fost oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.

 

Citește și